Fashion.bg » Мода и красота » Диети и отслабване

Диети и отслабване

Влез във форма за лятото - намали паласките

Влез във форма за лятото - намали паласките

Паласките са онези ненужни натрупвания около кръста, наричани още „любовни дръжки”. За тяхното образуване помагат по-големият брой мастни клетки в областта. Лошото е, че те се топят последни, при каквито и да е диети и физически упражнения. Поради това често срещано явление са видимо слаби жени, които въпреки всичко имат паласки.

подробно...


 

Ароматът на плодовете ни подтиква да избираме по-здравословна храна

Ароматът на плодовете ни подтиква да избираме по-здравословна храна

Когато вечер ни се налага да изберем между здравословното меню или калоричните вкуснотии, често това означава битка между волята и изкушението.
Този проблем намира решението си в помирисването на плодове преди вечеря, твърдят френски учени...

подробно...


 

Бракът и женското тегло

Бракът и женското тегло

Дамите качват близо два килограма в първите шест месеца от брака, установи ново изследване. Младоженките, които с месеци наред пазят стриктна диета, за да стопят килограми преди сватбения ден, качват най-много в първата половин година след бракосъчетанието.

подробно...


 

Играйте тетрис, ако искате да отслабнете

Играйте тетрис, ако искате да отслабнете

За хората, които са на диета, е полезно да играят класически игри, като тетрис.
Според учените, само 3 минути игра разсейват мозъка от мисълта за глад. Игрите разсейват човек и той няма време, за да си представя храна, алкохолни напитки или цигари.

подробно...


 

Диетичните напитки като причина за напълняване

Диетичните напитки като причина за напълняване

"Привържениците на течности без захар са привърженици и на по-апетитни и големи закуски", сочат резултатите от американско изследване.
Изследователите откриха, че подсладителите нарушават контрола на сладките сензори в мозъка и по този начин му пречат да изпраща сигнали до тялото за точното количество храна от което се нуждае. В резултат, консумацията на подобни напитки увеличава хранителния прием.

подробно...


 

Кое предпочитат хората - да останат с наднормено тегло или да спазват хранителен и тренировъчен режим?

Кое предпочитат хората - да останат с наднормено тегло или да спазват хранителен и тренировъчен режим?

Един на всеки пет възрастни с наднормено тегло предпочита да остане дебел, отколкото да се подложи на диета. Това откри британско допитване.
Около 17% от анкетираните казват, че никога не са опитвали да отслабнат, а 48 на сто са се примирили с наднорменото си тегло, защото нямат волята за диета.

подробно...


 

За да сте сити по-дълго хапнете половин авокадо

За да сте сити по-дълго хапнете половин авокадо

Според експертите авокадото намалява усещането за глад между храненията. Половин авокадо на обяд изпитано задържа чувството за ситост по-дълго.
Изследването сравнява обяд, комбиниран с авокадо, и такъв, в който плодът отсъства. Резултатите показват, че авокадото стимулира чувството за ситост, инсулина в тялото и кръвообръщението.

подробно...


 

И днес отслабваме с диети от древността

И днес отслабваме с диети от древността

Както знаем: "Всичко ново е добре забравено старо".
Оказва се, че диетите на днешните знаменитости са измислени още през Средновековието и то от монаси и отшелници.
Професор по история от университета в Ланкастър е направил дълго проучване по темата.

подробно...


 

За рибата от А до Я

За рибата от А до Я

В България количеството риба, което яде човек през годината е едва 4.5 килограма, което крайно недостатъчно. Рибата е една от най-здравословните храни. Добре, че си имаме Никулден, за да се сетим за тази чудна и питателна храна.

подробно...


 

Списък на диетите, които да отбягваме

Списък на диетите, които да отбягваме

С приближаването на празниците Британската диетична асоциация състави списък на диетите на знаменитостите, които е най-добре да се избягват.

подробно...


 

Шоколадът помага за отслабване

Шоколадът помага за отслабване

Според ново проучване, намаляването на шоколада не води до загуба на тегло, а напротив.

подробно...


 

30-минутна интензивна тренировка за по-бързо отслабване

30-минутна интензивна тренировка за по-бързо отслабване

Нов експеримент, проведен сред датчани, показва, че хората, които искат да отслабнат, трябва да залагат на кратките и интензивни, а не на продължителните и изтощителни тренировки.
Британският вестник "Телеграф" твърди, че е достатъчно да се тренира по 30 минути на ден, което ще доведе до 1/3 по-голяма загуба на телесно тегло в сравнение с едночасова или по-дълга тренировка.

подробно...


 

10 причини защо не отслабвате

10 причини защо не отслабвате

Искате да отслабнете и наистина смятате, че правите всичко правилно - храните се балансирано и тренирате редовно - но все пак не виждате желания резултат.
Ето 10 причини, поради които може да сте затруднени с избавянето от излишните килограми...

подробно...


 

Най-големият враг на диетата е преяждането през уикенда

Най-големият враг на диетата е преяждането през уикенда

Преяждането през уикенда е причината диетите да се провалят, установиха британски експерти.
Те твърдят, че хората на диета консумират над половината от приетите през седмицата калории в събота и неделя.
Изследването установило още, че близо 75% от хората, опитващи да свалят килограми, признават, че се поддават на големи прегрешения с храна от петък вечер до неделя.

подробно...


 

Отслабване с лунна диета 2014

Отслабване с лунна диета 2014

Много от нас си даваме новогодишни обещания от 1 януари следващата година да започнем нов по-здравословен начин на живот - да пием повече вода, да ядем повече пресни плодове и зеленчуци и по-малко консерви и пържени храни, да спрем сладкото, да ограничим алкохола, да спортуваме повече.
Ако и вие сте си дали такова обещание и наистина сте решени да го спазите - Лунната диета може да ви бъде много добър помощник в редовното пречистване на организма.

подробно...


 


Изберете страница:  « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »


Абонамент

Абонирай се за новото в сайта

абонирай се   отпиши се

За сайта ¦ Реклама ¦ Добави сайт ¦ Условия за ползване ¦ Партньори ¦ За контакти

виж повече

виж повече