Fashion.bg » Мода и красота » Диети и отслабване

Диети и отслабване

Яйцата - полезни или вредни

Яйцата - полезни или вредни

Яйцата са една от най-често консумираната храна. Много смятат, че не трябва да се ядат повече от 2 яйца дневно. Това твърдение обаче е опровергано от британски учени.

Учените от университета на Съри, Великобритания смятат, че употребата на яйца не се отразява толкова на нивото на холестерола в кръвта, така че спокойно могат да се консумира и по-голямо количество. Според тях наситените мазнини нанасят много по-голяма вреда на здравето, отколкото яйцата, които са важен елемент от здравословното и балансирано хранене.

подробно...


 

Диета със сокове

Диета със сокове

Все повече хора страдат от проблеми с храносмилането или наднормено тегло. Основните причини обикновено са твърде ниска двигателна активност и неправилно хранене. Това може да e причина за неспокоен сън, умора, главоболие, проблеми с кръвообращението и дисбаланс на рН.

С диета със сокове и редовни упражнения, в широкия смисъл на думата, "стимулиращите" и "освежаващи" резултати, които имат положителен ефект върху цялото същество (физиологически върху метаболизма, но също така и психологически). Това се обяснява с прочистването, изчистването и интоксикацията.

подробно...


 

Лунна диета и лунен календар

Лунна диета и лунен календар

Популярната Лунна диета е изпробвана от много жени по света и има доказано добри резултати без никакъв риск за здравето. Диетата трябва да се започне в момента, в който Луната навлезе в една от четирите си фази и да продължи едно денонощие и още половин час. През това време се консумират само прясно изцедени сокове от плодове и зеленчуци, чай с мед, минерална вода. Поемането на повече течности стимулира бъбречната дейност, изчиства организма и укрепва имунната система. За един месец могат да се свалят от 1 до 3 килограма, но ако все пак и през останалите дни се съблюдават поне основни правила за здравословно хранене - избягване на тлъсто месо и пържена храна и консумиране на повече плодове, зеленчуци и вода. Алкохолът е забранен, но в редки случаи може да изпиете чаша бяло вино.

подробно...


 

Диетата на Пиер Дюкан на мода и у нас

Диетата на Пиер Дюкан на мода и у нас

Всяка жена, която посещава дамски форуми и чете списания за здравето и красотата най-вероятно е чувала за тази диета. А не малко от нас са я приложили. Едни я хвалят, други тотално я отричат. Ние ще отчетем плюсовете, след това минусите и ще бъде полезно, ако дами, които са я изпробвали вече, споделят с нас своето мнение.

Накратко диетата се базира върху това да приемаме основно белтъчини (протеини). Започва се с така наречените ударни дни. В зависимост от това, колко килограма бихме искали да свалим избираме времетраенето на първоначалния ударен режим. Ако килограмите за сваляне са повече то тогава първата фаза на диетата трябва да е по-дълъг, примерно 10 дни, ако имаме по-малко килограми за сваляне ударните дни може да са и по-малко 2-5 дни.

подробно...


 

Как най-лесно можем да изчислим колко мазнини сме натрупали

Как най-лесно можем да изчислим колко мазнини сме натрупали

Повечето хора определят състоянието на своето тяло по теглото си. Но с възрастта композицията на организма се променя: мускулната тъкан постепенно се заменя с мастна. Ако човек не се занимава с упражнения за укрепване на мускулите, те намаляват и започват да се натрупват мазнини.

Това е особено валидно за жените. Тегленето не може да бъде убедителен показател за здраве и красота. Необходим е по-точен "инструмент".

подробно...


 

Отслабвайте лесно... с домати!

Отслабвайте лесно... с домати!

Ключът към отслабването не е в строгите диети и изтощителните тренировки, а в консумацията на повече домати, пише БТА, цитирайки в. "Дейли експрес", позовавайки се на резултатите от британско изследване.

Специалистите от университета на Рединг са установили, че доматите дават чувството за ситост и потискат желанието да се яде между основните хранения - един от главните капани за желаещите да отслабнат.

подробно...


 

Онлайн дневник в помощ на желаещите да отслабнат

Онлайн дневник в помощ на желаещите да отслабнат

Една от популярните напоследък социални мрежи Twitter предлага услуга, която набира все повече почитатели – онлайн дневник, в който хората записват какво са яли през деня.

Така може да се проследяват количествата и калориите на приеманите храни и напитки, а информацията да се споделя с други потребители на страницата tweetwhatyoueat.com.

Регистрирането на профил позволява добавянето на данни като тегло, желани килограми, списък със "забранени" храни и др.

подробно...


 

12 начина за по-бързо изгаряне на мазнините

12 начина за по-бързо изгаряне на мазнините

Въпреки че, разбира се, на първо място е необходимо балансирано и добре разпределено във времето хранене, има и някои малки "хитрини", чрез които мазнините изгарят по-бързо. Тук ви предлагаме 12 такива начина:

1. Не забравяйте да закусите – така ще "включите" обмяната на веществата по-рано с помощта на сутрешното хранене.

2. Натоварвайте мускулите по време на разходка или физически упражнения. За да изгорите допълнително 3 калории за 1 минута е нужно например да правите поне 5 мин. упражнения с гирички....

подробно...


 

Английската диета намалява теглото и запазва ефекта си

Английската диета намалява теглото и запазва ефекта си

Често след прекратяването на диетата наднорменото тегло се възстановява много бързо. Затова трябва да се избират такива диети, които не само действат и дават добри резултати, но и гарантират тяхното задържане.

Т.нар. английска диета се състои от 3 етапа: млечно-хлебен, белтъчен и зеленчуков. След първия етап може да се избере който и да е от останалите два (белтъчен и зеленчуков), които трябва да се редуват в продължение на 20-22 дни.

След 19 часа вечерта храна не трябва да се приема.

подробно...


 

Дали и какво да ядем след шест

Дали и какво да ядем след шест

Да не се приема храна след 18 часа е измежду първите правила на доста диети. Но в действителност към него не трябва да се придържат всички, а само тези, които се опитват да се избавят от излишно тегло и това изискване е свързано не толкова със самите диети колкото с особеностите на организма.

Със залязването на слънцето естествените механизми в тялото забавят своята работа и се готвят за сън. Затова по правило употребата на храна след залез слънце нарушава подготовката на организма за сън и така нанася вреда на здравето.

подробно...


 

Отслабвайте безопасно!

Отслабвайте безопасно!

Темата за наднорменото тегло е сред най-често обсъжданите, защото свръхкилограмите създават реални здравословни проблеми. Голяма част от съвременните болести са свързани с излишните телесни мазнини: скелетни деформации и болки в гърба и ставите, захарен диабет тип 2, хипертония, атеросклероза, мастни натрупвания във вътрешните органи и др.

Оказва се обаче, че и неправилното отслабване също крие доста рискове. За да не се отрази пагубно една диета, е необходимо да се спазват няколко основни правила...

подробно...


 

Японската диета става все по-популярна

Японската диета става все по-популярна

Причината за това е проста – японците са сред хората, които живеят най-дълго. Именно това привлече в последните няколко години вниманието на диетолозите към начина на хранене в тази страна. Освен че продължителността на живота е голяма, японците страдат малко и от сърдечно-съдови заболявания и затлъстяване, показва статистиката.Специалистите определят няколко основни правила в японската диета:
- При всяко хранене се приемат малки порции от разнообразни продукти.
- Японците готвят с малко термична обработка и за засилване на вкуса използват бульони, а не тежки мазни сосове.
- Хлябът е заместен от ориза. Той е по-полезен най-вече от белия хляб, който освен всичко съдържа и доста въглехидрати.

подробно...


 

От нощното похапване се пълнее

От нощното похапване се пълнее

Американски учени са установили, че за теглото не е от значение само какво се яде, но и кога.

Проучването, публикувано в Obesity Journal, е проведено с опитни мишки, които са разделени на две групи – едните са хранени с висококалорична диета в нормалните за това часове, докато другите са подложени на същия хранителен режим, но когато трябва да спят. След 6 седмици първата група натрупала 20% повече тегло, а втората – 48%.

подробно...


 

Цветната диета

Цветната диета

Цветът, който може да ви тонизира, зареди с енергия, да излекува зрението ви и да нормализира съня ви, е жълтият. В продуктите с жълт цвят в изобилии се съдържат биологически активните вещества флавоноиди, които са идеални съюзници в борбата за младо лице и стройна вигура. Тези вещества ускоряват обмяната на веществата, спомагат за изгарянето на мазнините и подобряват общото състояние на лимфатическата система и кожата.

подробно...


 

4 дневна диета с грозде

4 дневна диета с грозде

Гроздето е богат източник на калий. Гроздовата захар стимулира умствената дейност и е добра за сърцето. Гроздето се препоръчва при анемия, астма, туберкулоза, сърдечно съдови заболявания и нервно изтощение.

Тялото се нуждае от освобождаване от токсините и натрупаната "шлака" от трудносмилаемите храни, както и от възстановяване на баланса от полезни за него вещества. Освен това с помощта на гроздето можете да свалите 2-3 килограма.

подробно...


 


Изберете страница:  « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »


Абонамент

Абонирай се за новото в сайта

абонирай се   отпиши се

За сайта ¦ Реклама ¦ Добави сайт ¦ Условия за ползване ¦ Партньори ¦ За контакти

виж повече

виж повече