Усещане за кабаре в прическите за пролет-лято 2012

*Укротени обеми, задължителен бретон и контрастни цветове. Комбинация от различни текстури и безброй интерпретации на черното в грима допълват визията.

Stephan, водеща френска марка за обучение на фризьори и развитие на фризьорски центрове, в партньорство с L’Oreal Professionnel и L'Oreal Paris организира в София специален ден на модата, в който маркира водещите тенденции в прическите и грима за предстоящия сезон пролет/лято 2012. Артистичният екип на марката показа колекция салонни прически и допълни вижданията си за следващата година с вечерния haute coiffure спектакъл „Кабаре”. Висшата мода във фризьорството подкрепиха и Renault, Банка ДСК и Corset Superslims.

Усещане за кабаре в прическите за пролет-лято 2012Усещане за кабаре в прическите за пролет-лято 2012

Усещане за кабаре в прическите за пролет-лято 2012Усещане за кабаре в прическите за пролет-лято 2012

Усещането за кабаре и критичният поглед в енигматичните години на миналия век са сред основните артистични вдъхновения за новата колекция на Stephan. Френският бранд представи три основни салонни визии с къса, средна и дълга коса и обединяващия мотив за бретон на нивото или под веждите. И в трите предложения се забелязва премахване на обема и толериране на естественото падане на косата по растежа, както и адаптираната спрямо всяка прическа комбинация от минимум два цвята.

Усещане за кабаре в прическите за пролет-лято 2012Усещане за кабаре в прическите за пролет-лято 2012

Усещане за кабаре в прическите за пролет-лято 2012

Във фокуса на Stephan е доброто подстригване и техниката на работата с цветовете, което предоставя неограничени възможности при сешоара и стайлинга. Всички водещи визии на марката за 2012 година са лесни за поддръжка след излизането от салона и са разработени специално с идеята прическата да бъде практична и да дава достатъчно свобода за интерпретации от страна на клиента в зависимост от повода.

Усещане за кабаре в прическите за пролет-лято 2012

Цветовете варират от комбинация между медно и златисто перлено до всички разновидности на шоколадовото.

Усещане за кабаре в прическите за пролет-лято 2012Акцент в грижата за косата, препоръчван от фризьорите на Stephan е предложение от L’Oreal Professionnel, придобило митична слава в салоните. Митичното олио е универсален продукт, вдъхновен от вековни традиции, който подхранва косата, улеснява оформянето и придава легендарен блясък. Комбинацията от ценни масла прави косата еластична  и осигурява дълготрайна защита. Като партньор на най-добрите фризьори в света L’Oreal Professionnel вдъхновява и колекциите на Stephan, като всички визии за 2012 са разработени на базата на работа с продукти на марката.

L'Oreal Paris допълва визията за следващия сезон с три ключови тенденции, базирани на идеята за триизмерен грим. Различни текстури, наслоени една върху друга, безброй интерпретации на  черното, разкошна сянка и жива материя: това е новата спирала Lash Architect 4D. Кадифено черна  съблазън и завръщане към смущаващия филм на Дейвид Линч „Синьо кадифе” осигуряват сенките Color Infallible #14 Eternal Black. Финалът идва като винилов щрих с очна линия с калиграфическа прецизност – четка, способна на всичко от най-тънката линия до най-драматичния опушен грим.

Усещане за кабаре в прическите за пролет-лято 2012 Усещане за кабаре в прическите за пролет-лято 2012

Усещане за кабаре в прическите за пролет-лято 2012Усещане за кабаре в прическите за пролет-лято 2012Усещане за кабаре в прическите за пролет-лято 2012