Актуални цветове и прически за пролет - лято 2010
Седмица след официалния старт на франчайзинговия модел на марката в България и отварянето на първия салон Stephan в София, марката показа и актуалната си колекция за цветовете и линията на прическите през 2010."Тенденциите в дължините са ориентирани към къси, по момчешки небрежни прически. Цветовете са акцентът в работата на фризьора през 2010 – магнетични, привличащи и женствени нюанси. Актуални са златистите, медните тонове с по-светли кичури, отразяващи светлината.", коментира колекцията Васил Михайлов, артистичен директор на академия и салони Stephan у нас.
"Артистичният екип на Stephan представя във Франция два пъти годишно своята актуална колекция в прическите и цветовете върху един модел (запазен знак на марката) за следващия сезон. Амбицията ни е от следващата година да пренесем тази практика и у нас."
По случай откриването на първия си салон в България Stephan подарява 10% отстъпка за първо посещение в него до края на януари 2010 година. Салон Stephan е разположен в сърцето на София на ъгъла на улица "Г.С. Раковски" и булевард "Васил Левски" с естетски подбрано вътрешно обзавеждане, подчинено на концепцията за лукс, елегантност, много светлина и съвършенни овални форми. Това са и посланията на цялостната корпоративна интериорна линия на салоните Stephan. Марката Stephan има 35 годишна история – първият салон Stephan e отворен в Мюре, близо до Тулуза, в далечната 1975 година. Днес Stephan има школи за обучение на няколко континента.
Над 70 салона в цял свят също носят името на един от фризьорските гении на Франция Стефан Сьонес. Stephan University има школи на принципа на франчайза на няколко континента. Успешно работят академиите в Южна Америка – вкючително в екзотични страни като Гватемала и Еквадор, в Европа – Франция и Русия, в САЩ и други. Популярен сред коафьорите от цял свят е и т.нар. метод на работа Stephan, който се преподава в школите на марката и я отличава от всички останали образователни програми в сферата на фризьорството.
Методът Стефан е създаден от един от гениите на френското коафьорство Стефан Сьонес като основен принцип, от който фризьора се ръководи при подстригване на клиентите. Методът е базиран изцяло на професионална логика, която може да бъде практикувана от всеки един фризьор.
10.03.2010 16:10 - клара
елате в аз жената
13.04.2010 18:21 - lili
леле каква мода лелеееееееееееееееееее
06.05.2010 13:54 - zuzka ilieva
никак не е зле, може и по-хубава да стане
20.08.2010 22:07 - mariq
parvata mi haresva
31.08.2010 12:20 - тони
БОРИНГ
28.10.2010 22:44 - esi
haresa mi
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви