Нова колекция 2019 - Red emption
Нова колекция, нови тонове и нови трендове
Новата колекция Red Emption 2019 на френският бранд за обучение на фризьори и развитие на коафьорска мрежа в България - Stephan, беше представена на 20 май в Академията пред всички професионалисти от четирите салона под същата марка.
Stephan е водеща марка за обучение на фризьори и не спира да затвърждава своето име с налагането на нови тенденции. Методът за подстригване е без аналог в света и вече над 12 година се прилага в България. Брандът се придържа към луксозната грижа, индивидуалното внимание и предварителна диагностика, с която всеки фризьор установява желанията на клиентите. Всяка година марката определя тенденциите с колекция, която да представи най-актуалното, модерно и специфично.
Тази година колекцията носи заглавие Red emption, а меките тонове, несиметричността и смелите форми властват. Ефирната игра с градусите и страхотните цветове показват развитието на марката във времето. Методът се прилага с нов размах и нови жестове, но пътят на логиката продължава да насочва във вярната посока.
Специални гости бяха артистичният директор – Маню Сантенак и главният колорист на марката Сесил Дю Ел, които представиха колекцията и обучиха екипите от салони и Академия Staphan на 20 май. По време на обучението професионалистите черпиха вдъхновение от създателите и след това приложиха наученото. Всеки коафьор пресъздаде прическа на собствен модел под надзора на артистичния директор и се консултура за цветовете с главния колорист. За грима на моделите се погрижиха професионалистите на M.A.C, които придадоха завършен вид с красив грим.
Всяка година десетки ученици преминават през Академията и се впускат в невероятното изживяване, което им дава знания, умения и полага основите на тяхната бъдеща професия.
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви