Fashion Days увеличава разнообразието и усъвършенства онлайн магазина
Швейцарската компания Fashion Days, модна дестинация номер едно в Централна и Източна Европа, обогатява предложенията си, достигайки до 200 000 продукта в наличност от над 500 бранда. Това значително разнообразие вече е достъпно още по-лесно, благодарение на новото навигационно меню в онлайн магазина, позволяващо бързо и лесно търсене по продукти и марки.
Новото навигационно меню дава възможност на потребителите да открият желаните от тях продукти по различни критерии – дали са предназначени за жени или за мъже, по бранд, продуктова категория (облекло, обувки, чанти, аксесоари и други) и актуални предложения. Това улеснява избора, прави го по-интуитивен и осигурява още по-приятно шопинг изживяване.
„Отчитайки обратната връзка от клиентите, въведохме тази нова възможност в онлайн магазина ни с идеята да осигурим още по-бърз и лесен достъп до огромното продуктово разнообразие, което поддържаме в наличност. Важно е потребителите да имат възможност да търсят предпочитаните от тях артикули по бранд или по категория, за да им гарантираме максимален комфорт при избора на най-подходящите предложения за техния индивидуален стил” – отбеляза Евгения Маркова, Директор бранд маркетинг на Fashion Days.
17.07.2014 15:30 - Георги
Смятате ли, че имат място във fashion .BG и заслужават ли да бъдат коментирани при условие , че не предлагат нито един български бранд !!!
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви