Виртуалните пробни - новото чудо на интернет приложенията
Замисляли ли сте се колко удобно би било ако можехте да превърнете дома си за минути в пробна за дрехи, очила или бижута... Да видите как изглеждате с бельо или пък екстравагантна рокля, която иначе дори не бихте се престрашили да влезете в магазина и да изпробвате... За броени минути да смените десетки дрехи и да видите как биха ви стояли...без дори да се налага да се преобличате.
Гениалните умове на софтуерните разработчици са готови с решението си за вас, създавайки Augmented Reality приложения, чрез които превръщането на дома в пробна е възможно съвсем лесно, като единствено условие е да разполагате с компютър, уеб камера и интернет. Чрез специална технология, тези приложения дават възможност за проследяване на вашите движения и създаване на реалистично изражение на това как бихте изглеждали с различните видове модели, представени от електронните магазини.
Използвайки умело виртуалното пространство, тези приложения дават възможност за много малко време да изпробвате различни очила, виждайки ги в 3D формат. За по-реалистично изражение се използва специална функция „разпознаване на лице”, благодарение на която може да видите как ще стоят очилата ви и в профил. Тази технология дава много реалистично изражение, защото следи движенията на главата ви и много наподобява оглеждането в огледало.
Виртуалната пробна е чудесен начин да пренесете пробната на любимия си магазин у дома. Чрез Augmented Reality приложенията съвсем лесно може да аранжирате различни видове модели дрехи по цвят и големина, използвайки единствено компютъра вкъщи.
Чудесата обаче не спират до тук. Отново чрез тази иновативна технология, може да видите как биха ви стояли десетки видове бижута - обеци, колиета и гривни.
Съвсем лесно може да се подготвите за лятната почивка на море, сменяйки за минути различни видове бански, без дори да се събличате, отново чрез Augmented Reality приложенията.
Какво ще кажете, да пазарувате, докато чакате търпеливо на спирката в метрото? Находчивата фирма Tesco за хранителни стоки заедно с дъщерната си компания Homeplus в Южна Корея по невероятен начин е намерила приложение на Augmented Reality технологията. Чрез специални AR билбордове, разположени в метро станциите, прибиращите се късно вечер работници имат възможността да пазаруват, докато чакат на спирката в метрото. Всеки продукт има собствен QR код, който се сканира чрез мобилен телефон от потребителя. По този начин покупките пътуват към дома, докато хората пътуват към вкъщи. С използването на виртуалното пространство по този неповторим начин, фирмата увеличава печалбите си със 130%.
Интересно би било да се види какво ще се случи ако освен електронни хранителни магазини, на метро станциите се поставят и AR билбордове с възможност за закупуване на дрехи, бижута и други артикули....
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви