Нова страница и за коледното пазаруване


Емил Арабаджиев

Нова страница и за коледното пазаруване 2011 е хубаво число, освен това е и ново начало. Новините обаче ще дойдат още преди дванадесетия час на Новата година: коледното пазаруване няма да е това, което беше. Не очаквайте дежа ву. През 2010-а започна ново летоброене за бизнеса, така че сравненията сега - преди са безпредметни.

Като начало, забравете за тълпите, за дамите и господата на почтена възраст, които се държат като деца и си дърпат последния чорап, риза или шал от щанда. Тази година коледният шопинг ще бъде по-спокоен и естествено, по-приятен.

Изхвърлете миналогодишния списък с хората, на които трябва да търсите подарък. За 2011 пакетчета с панделка ще получат само най-близките – не повече от двама - трима. И в тази връзка, няма да се наложи да пазарувате боклуци на килограм - коланче с пайети, герданче с мъниста, гребенче с камъчета...Тъй като подаръците са сведени до минимум, най-добре изберете смислени и трайни неща. По-добре една много специална рокля, отколкото пръстен, плюс спирала, плюс чантичка... Точно това е и разковничето на следващия тренд – вместо много и евтино, малко, но качествено, всяка покупка трябва да бъде добра инвестиция и преживяване.

Дотук добре. Има обаче нещо, което всяка година пропускате: да бъдете малко егоисти. Да купите подарък и за себе си, дори само като спомен за паметната дата. Материалното обновяването винаги има и емоционални последици – чувствате се по-весел, приповдигнат, със самочувствие, по-красив, по-привлекателен, по-луксозен. Не е за вярване, колко много може да направи един пуловер от последната доставка. Най-добре облечете новата си придобивка на самия празник, защото според вярванията, от това, как сте прекрачили в новата година, зависи каква ще бъде тя. Не че ви плашим, но... такова е суеверието.

Нова страница и за коледното пазаруване Емил Арабаджиев заедно с брат си Младен Арабаджиев е собственик и създател на компанията Денил. Създава характера и философията на марката. Един от първите хора във фешън индустрията, който започна дискусия по темите на модата и създаде собствена медия – онлайн списание за мода на www.denyl.com