В Япония желаят екзотика и стил
Преди дни завърши най-големият и престижен моден форум в Азия – Japanese Fashion
Week. За първи път в тази част на света се представи и българска модна къща -
Маркам фешън. Tя бе селектирана за участие в едно от основните събития – WEAREUROPE,
съпътстващи Japanese Fashion Week в Токио. Организирано от Европейския съюз и
Делегацията на ЕС в Япония, това изложение демонстрира пред местните професионалисти
европейските модни тенденции за Есен/Зима 2009/10.
Щанда на Маркам бе посетен от господин Бернард Сендрон, президент на K.K. BCIL
Japon, който от 25 години разработва азиатските пазари за най-водещите фирми
от Европа, представлявайки компании като Кристиан Диор, Картиер, Пиер Балмен
и др. Според г-н Сендрон, шанс за Маркам в Япония е добрата репутация на европейската
мода, но истинското предимство на родната фирма са безспорното качество и оригиналност
на моделите й, както и изработката им от предимно френски и италиански текстил.
Да разговаря с дизайнера на Маркам Николай Бузов, г-н Сендрон бе поканен от г-жа
Хелене Ретсинис Сталсбо, аташе към Търговския отдел на Делегацията на Европейската
комисия в Япония. Г-жа Сталсбо бе категорична, че посолството ни в Япония трябва
да съдейства на предприемчиви фирми като Маркам, за да може българската мода
да засили респекта към европейския дизайн.
Представянето на новата колекция Есен/Зима - 2009/2010 за Маркам бе повече от
успешно. Бизнесмени от най-голямата търговска корпорация за мода в Япония проявиха
специален интерес към българския бренд, посещавайки щанда още преди започване
на изложението. Редица основни представители на деловите среди в бранша и водещи
модни консултанти коментираха уникалния стил на марката ни и изключителното внимание
към детайлите.
За местните медии, отразяващи събитието, един от новинарските акценти беше единствената
българска модна къща, представила се някога на толкова професионален подиум в
Япония.
Популярният японски моден телевизионен канал „Ластинг Феър” направи репортаж,
представяйки Маркам и България като екзотична модна дестинация, и взе интервю
от Дарина Пенкова, менаджер продажби на Маркам фешън за Европа и Русия. Един
от най-четените и уважавани в Япония модни журналисти, г-н Хироши Танака , също
акцентира, че за първи път фирма от България участва в този форум, и предложи
Маркам да направи специално ревю в Япония.
Хелене Ретсинис Сталсбо, аташе към Търговския отдел на Делегацията на Европейската комисия в Япония , Бернард Сендрон, президент на K.K. BCIL Japon и Дарина Пенкова, менаджер „Продажби” на Маркам фешън за Европа и Русия
Търговски презентации, преговори и делови разговори - част от ежедневието на модния форум.
Впечатляваща, интригуваща и перспективна е комбинацията от отлични френски и италиански платове и български дизайн. В лицето на главния дизайнер, г-н Николай Бузов, японските гости на изложението се възхитиха не само моделиера, но и на твореца-художник.
Господин Jun Ota, директор на Con.cept.re, бизнес ориентиран вносител на модна конфекция от Европа коментира колекцията на Маркам заедно с Дарина Пенкова.
Японки, гостенки на Tokio Fashion Week и…
...господин Николай Бузов, очакващият ги дизайнер...
...и първата японка, облечена от Маркам фешън!
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви