Нова лимитирана серия NIVEA SOFT от GILES през септември
Лондонският моден дизайнер Жил Декон създаде визията на новата лимитирана серия NIVEA Soft от GILES, която успешно препраща към завладяващия свят на модата и красотата. “Моден подиум”, “Зад кулисите” и “Фотосесия” са имената новите продукти на NIVEA Soft, които ще са на пазара от септември 2013 г.
Новата серия на универсалния добре познат крем е предназначена за всички дами, които се грижат за красотата на кожата си и същевременно държат и следват най-новите модни тенденции. Кремът NIVEA Soft хидратира кожата в дълбочина, като я прави кадифено мека и нежна на допир. Това се дължи на натуралното масло от жожоба, което е с доказани овлажняващи свойства. В същото време кремът поддържа естествената структура на кожата, благодарение на съдържащия се в него витамин Е. Лекият крем бързо попива в кожата, оставяйки дълготрайно чувство на свежест.
Жил Декон е многократен носител на наградата „Дизайнер на годината”, а сред звездните му клиенти са Анджелина Джоли, Скарлет Йохансон, Линда Еванджелиста, Кейт Мос, Дрю Баримор, Гуинет Полтроу и много други.
Един от последните му проекти е лимитираната серия на NIVEA Soft. Той споделя, че е дългогодишен лоялен клиент на марката и за него е интересно предизвикателство да пресъздаде работата си в модата върху новите дизайнерски опаковки.
Интервю с Жил Декон относно NIVEA Soft с дизайн от GILES Ltd.
Чия беше идеята да се изработи тази лимитирана версия за NIVEA Soft?
Ж.Д.: NIVEA се обърнаха към мен, когато разбраха за забавния ми дизайн на модния подиум. Помислих си, че може да е интересно предизвикателство да пресъздам работата си с модата върху тези бурканчета.
Познавахте ли NIVEA Soft преди това?
Ж.Д.:О да, със сигурност! Използвал съм NIVEA Soft няколко години, така че беше продукт, който вече познавах и към който имах голямо уважение. Този крем, особено тук в Обединеното кралство, е голяма работа. Много от моите приятели обичат NIVEA Soft.
Как създадохте идеята за дизайна на опаковките?
Ж.Д.:Насочих се към един вечен и цветен дизайн – малко ексцентричен, съчетан с шега и чувство за хумор. След това започнах работата си на моя iPad и създадох с пръсти първите илюстрации. NIVEA бяха ентусиазирани за стила и работехме в тясно сътрудничество, за да финализираме трите мотива.
Кои истории разказват тези дизайни?
Ж.Д.:Те отразяват моя свят, пълен с дизайн и модели. За „Catwalk” бях вдъхновен от специалната атмосфера на Модните Ревюта. Където и да е по света – дали в Ню Йорк, Париж или Лондон – движението на всички тези модели е уникално. „Backstage” показва напрежението и бързането зад кулисите. А „Photoshoot” – онези пленителни моменти, когато моделите трябва да позират с часове и накрая правиш онзи единствен и неповторим кадър, надхвърлящ всичките ти фантазии.
Имате ли някаква представа – колко бурканчета NIVEA Soft с дизайн на Giles ще тръгнат на пътешествие около света?
Ж.Д.:Интересен въпрос! Трябва да проверя. Но се надявам на голям брой.
Посрещнете със самочувствие деня и пренесете неповторимата атмосфера на модния подиум в ежедневието си с новата лимитирана серия NIVEA Soft от GILES!
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви