Nolcha Fashion Week, Ню Йорк - платформа за млади и креативни дизайнери
Nolcha Fashion Week е водещо модно събитие за независими модни дизайнери. То се провежда в Ню Йорк и дава възможност на творците да покажат своите колекции на широката аудитория - преса, търговци на дребно, стилисти, влиятелни хора и компании в модната индустрия.
Събитието се организира от пет години и се е утвърдило като платформа за откриване и поощряване на новаторски, млади дизайнери чрез атрактивни ревюта и изложби. Заедно с Mercedes Benz Fashion Week, Nolcha Fashion Week е от двете най-разпознаваеми Седмици на модата, предлагаща разнообразни и ефективни варианти за модните дизайнери да увеличат своята популярност и да развиват своя бизнес.
Тази година събитието ще се проведе в периода 9-12 септември и на него ще бъдат показани колекции Пролет-Лято 2014.
Предишното издание на Nolcha Fashion Week, което се проведе от 10 до 13 септември 2012, в Ню Йорк, получи положително медийно отразяване с публикуване на материали в Glamour, Cosmopolitan, Lucky, NBC, MTV и Forbes и бе подкрепено от големи брандове като Coca-Cola, RUSK, Vitamin Water, America Airlines, Don Q Rums и Landrover.
На него взеха участие много международни дизайнери, сред които: AISHA х ARTINI от Дани Табът (Бейрут), Мариана Валентина (Аржентина), Арум Лили (Свазиленд), Баруй (Дубай), Гулшачерели (Турция), Англиез Балек (Банкок, Тайланд), MN Aloush (Саудитска Арабия), Pamela Gonzales (Перу) и KabukiU (Австралия).
Събитието привлече вниманието и на много звезди от ТВ бранша, спорта, киното, музикалните среди, сред които: Катрина Болден (30 Rock), Брайън Греенберг (HBO's How To Make It In America), Ерик Бенет (Recording Artist), Гари Форбс (Houston Rockets), Стефани Ласме (Boston Celtics), Миа (Recording Artist), J.P. Rosenbaum (Winner of The Bachelorette), Греъм Бънн (of The Bachelorette & Bachelor Pad), Райън Серхант (Million Dollar Listing), Принс Малик (Recording Artist), Алюре (Recording Artists), и Зузана Стадковски (Gossip Girl).
Официален технологичен партньор на Седмицата на модата бе ProTexting. Базираната в Ню Йорк компания е сред водещите в мобилния маркетинг в САЩ и предостави своите ресурси за първи път в модно събитие за определяне на победителите чрез мобилно гласуване.
Чрез тази технология резултатите от гласуването ставаха ясни веднага и всеки от присъстващите гласуваше направо от мобилния си телефон. Публиката оцени високо прозрачността при избора на победителите.
Компанията ProTexting е основана от двама българи, живеещи и работещи в САЩ – Калин Касабов и Петър Касов.
Снимки: nolchafashionweek.com
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви