Рекламна кампания есен 2010 на A|X Armani Exchange
Теодора Денева
Как изглежда образа на модерния мъж според Армани – стилен и в същото време брутален мъж на мотоциклет, който привлича със своя невероятен чар. Кожено яке, протрити и развлачени дънки, тесни тениски и скъпи аксесоари - очила, колани, ръкавици. Любител на екстремните спортове и приключения. В този впечатляващ образ вписва Армани модерния мъж за есента на 2010.
С такъв дързък мачо и жената до него трябва да е подходящата – в яке от крокодилска или змийска кожа, къса пола с волани, черно милитари яке или дънки с туника.
Името на кампанията е "20/20 Speed Style". Тя пресъздава едно невероятно усещане, един прилив на енергия и екстремно чувство. p>
Кампанията ще бъде показана в по-големите списания като ELLE, GQ, Glamour и InStyle.
A/X са направили и 3D видео, което може да бъде видяно на уеб страницата на марката. Клипа е заснет от фотографа Matthew Scrivens под зоркото око на Tom Jarrold. В ролите са Tamiris Souza Freitas от Модна агенция One Model Management и Arthur Sales от Major Models.
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви