JOCKEY шокира света с първия мъжки слип

75 години от създаването на слипа


Представете си свят, в който боксерът и долният гащеризон са единственото мъжко бельо. Такъв е случаят до 1934, когато е създаден слипът Jockey® Brief. Тогава този нов артикул е иновационен, дързък, предизвикателен, дори скандален. През 2009 г. JOCKEY с гордост отбелязва 75 години от появата на слипа, който изцяло променя представата за мъжко бельо и продължава да доминира сред многообразието от стилове днес.

"JOCKEY е пионер и има редица иновативни въведения в своята 133 годишна история. Но най- значимо остава създаването и налагането на слипа", споделя Ед Емма от Jockey International, Inc.
Днес Jockey продължава да е лидер в предлагането на мъжко и дамско бельо и продава своята марката в над 120 страни по света.

    JOCKEY шокира света с първия мъжки слип

Кратка история на слипа

Картичка от френската ревиера, изобразяваща мъж в бански стил бикини, изпратена до Артур Кнайблер, управител на популярната тогава фирма за бельо Coopers, Inc, става повод за създаването на слипа.

Именно тази картичка му подсказва нов дизайн за мъжко бельо. Така скоро след нея се появява слипът. Артикулът е наречен Jockey Brief, заради бандажа – функционална придобивка, предлагаща повече комфорт за мъжете от останалото бельо по онова време.

Първите слипове на Jockey са продадени през януари 1935 в магазина Marshall Field & Co, Чикаго.<> Напук на снежните виелици в деня на лаунча, новият артикул е толкова добре приет, че цялата наличност е разпродадена до обяд. През следващата седмица са продадени 12000 слипа. Така е поставено началото на историята Jockey Brief. Търсенето на слипове нараства такова, че компанията осигурява самолет за по- бърза доставка на стоките до търговската мрежа.

Jockey Brief става толкова популярен и разпространен, че през 1971, компанията Coopers, Inc. се преименува на Jockey

Други иновации на Jockey

Изобретяването на слипа е само едно от нововъведенията на Jockey.

През 1938 г. Coopers (сега Jockey) провежда първото ревю на бельо, представено като "Cellophane Wedding." За това уникално шоу модели по бельо са "облечени" с целофан, за да промотират целофановата опаковка на Jockey- индустриална новост, както и да спазят нормите за благоприличие.

През 1959 е представен Jockey® Skants™ - първото бельо за мъже стил бикини предложено на американския пазар.

През 1963 Jockey разработва бельо за програмата Аполо на НАСА, пригодено за ползване при нулева гравитация.

75 години по-късно…

За да задоволи нуждите на човешкото тяло от комфорт Jockey International изледва неговите движения и създава иновативна технология, използвана при разработване на колекцията 3D-Innovations™ за мъже. Това са облекла, които не се разтягат или разпускат, усукват или променят формата си. Тези облекла просто следват линиите и извивките на тялото.

Jockey днес предлага своите мъжка, дамска и детска линии в повече от 120 страни по света. Въпреки, че марката е най-популярна с бельото Jockey също предлага бански, нощници и пижами, облекла за спорт и свободното време.

Сред най-добре приеманите серии мъжко бельо на българския пазар са:

3D-Innovations – серия променяща дефиницията за комфорт, материя разтягаща се в 8 посоки, което позволява да следва извивките на тялото.

Platinium cotton rib - Изработена от мерселизиран памук, това бельо създава усещане за лукс и елегантност. Гладкост и мекота при допир с кожата.

Cotton tencel – успехът на тази серия е в комбинацията от памук, Lycra® и Tencel®.

магазините, от които можете да закупите стоки на Jokey, можете да видите тук