6 СЪВЕТА ЗА ПРОДАЖБА НА МОДА ОНЛАЙН НА ФРЕНСКИЯ ПАЗАР

Франция е седмата по големина икономика в света и третият по големина пазар за електронна търговия в Европа. 73% от френското население е направило поне една онлайн покупка през миналата година. Въпреки това, френските купувачи са известни със своята придирчивост в предпочитанията си за покупки.

6 СЪВЕТА ЗА ПРОДАЖБА НА МОДА ОНЛАЙН НА ФРЕНСКИЯ ПАЗАР

Превод на сайта
Първо, повечето французи няма да купуват онлайн, ако уебсайтът не е преведен на френски. Всъщност, въпреки че много французи знаят няколко езика, 60% от тях няма да купят, ако сайтът не е достъпен на френски. Ето защо е важно да мислите за превода на вашия сайт.

Начин на плащане и валута
Що се отнася до езика, французите придават особено значение на платежните средства и използваната валута. Французите предпочитат да плащат в евро с кредитна / дебитна карта или чрез PayPal (или друг електронен портфейл). Препоръчваме също така да показвате логата на метода на плащане на видно място на страницата за плащане. Не забравяйте да предлагате опции за местно плащане, конвертиране на валута и подходящи, рентабилни и бързи местни методи за доставка.

Преобразуване на размера
Размерите не са еднакви във всички страни. Преобразуването на размери във френски стандарти ще ви позволи да привлечете повече клиенти и да избегнете чести връщания поради грешки в оразмеряването на дрехите. Важно е, ако мислите за продажба във Франция, да конвертирате всички размери на всичките си артикули във френски стандарти.

Оптимизация на мобилната версия на сайта
Французите искат да правят бързи, сигурни и лесни покупки, поради което 34% от онлайн покупките във Франция се правят чрез мобилен телефон. От само себе си се разбира, че оптимизирането на мобилната версия на вашия сайт е задължително. От началната страница до пазарската количка, всичко трябва да е ясно, четливо и оптимизирано.

Стандартите
Разбира се, за да се продава във Франция, както във всяка друга държава, трябва да се спазват стандартите. Основните закони, които трябва да се вземат предвид, са GDPR (Общ регламент за защита на данните в Европа) и „Законът от 1978 г.“ (който се прилага за всички предприятия във Франция). Тези два закона обхващат всички компании, продаващи във Франция, и предвиждат санкции в случай на съответствие. За да проверите дали спазвате френските стандарти, ви съветваме да преминете през специализиран адвокат.

Преминаване през сайт на търговец на дребно
Големите онлайн търговци вече са предпочитани от поне 25% от всички френски онлайн купувачи. Основните сайтове за електронна търговия, използвани във Франция, са Amazon, Cdiscount.com и Fnac. Други големи сайтове за търговия на дребно са eBay, Carrefour, Rakuten, Google Shopping, Leroy Merlin, La Redoute и Apple. Препоръчваме да разгледате тези популярни сайтове, за да видите дали някой от тях би бил подходящ за вашите продукти по отношение на трафика, конкуренцията и посетителите.

Като вземете под внимание културните предпочитания, разпоредбите и големите сайтове за търговия на дребно, можете лесно да се възползвате от богатия електронен климат във Франция, където близо 90% от населението има достъп до интернет и 40% от тях вече купуват през граница.