Текстилният сектор се подготвя за българското събитие на годината
Участниците в изложение ТМТ Експо са на финалната права в подготовката си за форума от 25 до 27 септември в Интер Експо Център
Финализиране на проектите, доизпипване на визуализациите, определяне на екипа и стратегия на участие. В такава атмосфера откриваме компаниите, които ще се включат в българското текстилно събитие на годината – ТМТ Експо. От 25 до 27 септември материалите, машините и технологиите за сектора ще завладеят изложбените палати на Интер Експо Център.
През какви етапи преминава подготовката за участие, къде е мястото на предварителното планиране и защо ТМТ Експо е толкова важно събитие за сектора? На тези въпроси ще се опитаме да дадем отговор в следващите редове, в които ще разберем и до какъв етап от подготовката си са компаниите, които ще участват през тази година.
Предварителното планиране
Обикновенно подготовката за участие започва месеци преди изложението. Като основен момент в процеса компаниите поставят предварителното планиране. Неговата роля е като старателно написаното домашно. „Най-важното нещо за доброто ни представяне е предварителното планиране“, коментират представители на фирма Тотем Груп. И поясняват: „Първият етап е определянето на машините, които ще покажем. След това запазваме изложбените площи и съставяме план за оборудването и визията на щанда“. Предпоследният етап е анонсиране на участието, изпращане на покани, запазване на часове за бизнес-срещи, транспортиране и сглобяване на експонатите.
„Едва ли има унифицирана формула за успешно представяне. То е пряко свързано с индивидуалната стратегия за участие на всяка фирма“, коментират организаторите от Интер Експо Център. И допълват, че от съществено значение за успех е предварително да бъдат ясно начертани крайната цел и резултатите, които трябва да бъдат постигнати.
Затова като първа стъпка от Руен Машинър определят големината на щанда си. Мащабът се определя от броя и големината на машините, които ще бъдат представени. Следващата стъпка е отправянето на покани към контрагенти от Германия, проектиране на щанда и т.н.
Видно е, че въпреки разгара на лятото, участниците в ТМТ Експо 2019 не губят и минута от своето време за подготовка. Работи се на пълни обороти и тече коренспонденицията, свързана със създаване на визии, проектирането на щандовете и анонсиране на участието.
Значението на ТМТ Експо за индустрията
Международното изложение е определяно от индустрията като основно събитие за сектора. „ТМТ Експо е емного добра възможност да създадем нови контакти и да се информираме за новостите на пазара“, коментират от Тотем Груп.
Всъщност според представители на бранша изложението е основен инструмен в маркетинг-стратегиите на всяка компания. Чрез участието се създават условия за цялостно представяне на бранда и изграждане на корпоративен образ. Като основно предимство от Руен Машинъри изтъкват, че участието в ТМТ Експо създава непосредствена възможност за срещи на място и бизнес разговори на „четири очи“ – възможности, които са все по-редки в съвременното забързано ежедневие. Освен това: „Много е важно, че тук сверяваме часовника с нашата конкуренция“, допълват те.
Присъствието на компаниите създава една прекрасна възможност те да демонстрират машините, продуктите и приложенията си, смятат представители на бранша. И разбира се изтъкват основното предимство на ТМТ Експо – това е мястото за създаване на нови контакти, затвърждаване на настоящите бизнес-партньорства и платформата за срещи с текущи и потенциални клиенти и доставчици.
Точно месец ни дели от ТМТ Експо – българското събитие на годината за текстилния бранш. От 25 до 27 септември, заедно с паралелното изложение COPIS, посветено на рекламните и печатните комуникации, то ще се проведе на площ, надхвърляща 8000 кв.м. Всеки представител на бранша може да направи своята регистрация в сайта www.tmtexpo.bg.
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви