Трансформацията на Gucci
Брандът Gucci петърпя една от най-завладяващите трансформации в модата.
Откакто през януари 2015 година за негово креативен директор бе назначен Алесандро Микеле, италианският бранд бързо се превърна от еталон на разкош в едно от ярките имена на модната индустрия.
Отхвърляйки безвкусната фриволност и парадност, капризният Микеле, който има бохемско виждане за живота, вдъхна съвсем нов живот на марката. При това Gucci продължава да залага на детайлите в стил бароко, ярките цветове и еклектичните тъкани.
Ако Gucci винаги е бил свързан с луксозния живот, чувствителният и търсещ Микеле рязко обърна посока и насочи бранда по нов път.
Сега клиентелата на Gucci се разпростира далеч отвъд купувачите от висшата класа, сега тя се състои от най-горния ешелон на съвременните законодатели на модата и от онези, които имат голямо влияние върху младежта. БГНЕС
Снимки: Модели на Gucci за пролет-лято 2017. Фото © БГНЕС
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви