Геометрия и безметежност в колекция Пролет-Лято 2014 на Andrews/

Лицето на новата рекламна кампания на Andrews/ за сезон пролет-лято 2014 отново е холандският топмодел Франсоа Веркерк. Той застана пред обектива на модния фотограф Павел Червенков веднага след участието си в „Седмица на модата“ в Париж, където дефилира за Jean Paul Gaultier. Сред участията на модела са снимки и дефилета за други световни брандове като Givenchy, Lanvin, Paul Smith и Yohji Yamamoto.

Геометрия и безметежност в колекция Пролет-Лято 2014 на Andrews/

Дизайнерите на Andrews/ с подчертана креативност ни представят модните тенденции, формиращи световния стил през сезон пролет-лято 2014.

Колекцията на модния бранд може да се раздели на четири основни линии: „Ceremonial“, „Business“, „Smart“ и „Casual“:
„Ceremonial“ включва облекла за специални случаи като сватби, приеми и светски събития. В пролетно-лятната си колекция дизайнерите са допълнили линията със свежи модни решения, предназначени за по-младите господа абитуриенти.

В новата колекция на Andrews/ не липсват изненади за елегантните господа, които ще открият в класическата „Business“ линия с официални костюми за деловото ежедневие. Тук модните специалисти са заложили на иновативни промени в силуета и конструкцията на костюмите. След отминалото време на свободни кройки и високо вдигнати рамене с големи подплънки, сега саката са преминали в ерата на „New Samurai“. Срязвания, пайпинг, вталявания и други дизайнерски решения подсказват новия тренд, повлиян от геометричните форми.

Геометрия и безметежност в колекция Пролет-Лято 2014 на Andrews/

Смятаните съвсем доскоро за смели мъжки цветове – розово и лилаво, умело са комбинирани с черно, сиво и синьо в линията „Smart“. Разбира се изключително важен е правилният подбор на материи за постигането на безупречен баланс с цветовете. Резултатът е наистина феноменален. Само страхът да ви помислят за италиански модел може да ви попречи да се възползвате от тези решения при по-неформални срещи.

Andrews/, море, екзотика, релакс – нямаме какво да допълним, за да се чувстваме прекрасно в свободното си време с линията „Casual“. Лекотата, с която Andrews/ ни пренася в тази безметежност, е изумителна. С удоволствие се наслаждаваме на морската тема и екзотичните флорални мотиви, представени в пастелни тонове. Хората, изпълнени с повече адреналин, ще открият себе си в силните комбинации от червено, оранжево, зелено, синьо, бяло, допълнени с бежови тонове. А по-романтичните натури чудесно биха подчертали летния си загар с розово, лилаво и жълто, подкрепени от пастелно сиви тоналности.

Геометрия и безметежност в колекция Пролет-Лято 2014 на Andrews/

Геометрия и безметежност в колекция Пролет-Лято 2014 на Andrews/

Геометрия и безметежност в колекция Пролет-Лято 2014 на Andrews/

Основен акцент във всяка колекция на модния бранд е концепцията „Total Look“. Тя не допуска да се правят грешки и вдъхва самочувствие и увереност. Благодарение на „Total Look“ мъжът се наслаждава на безкомпромисен гардероб без затруднения в избора. В облеклата на Andrews/ детайлите са важен свързващ елемент, който улеснява комбинирането на дрехите. Обувките също са част от „Total Look“ концепцията, с която си гарантирате пълна хармония. При аксесоарите водещи са ръкавелите, коланите и актуалните кожени чанти, с които господата ще изглеждат неповторимо. За производство на облеклата дизайнерите са използвали естествени материи като вълна, памук и лен. Вратовръзките са ръчно изработени от 100% коприна, а обувките са от висококачествена естествена кожа.

Геометрия и безметежност в колекция Пролет-Лято 2014 на Andrews/

Andrews/ позволява на всеки да избере и подчертае своя индивидуален стил чрез услугата „Made to Measure“. Това е идеален начин за клиентите да носят най-новата колекция на марката, но съобразена със собствения им вкус, желание и индивидуална кройка. Andrews/ предлага тотална ексклузивност чрез ушиване на нестандартни модели – различни цветове за ръкавите, ревери, кръпки, ципове, персонализиране с монограм и други подобни детайли, които открояват личния стил.

Грижата за перфектната визия и удобството на клиента са в основата на модела, следван от Andrews/. Той е основан на иновации и гъвкавост, разбиране на модната креативност и адекватност към изискванията на клиента и пазара, което превърна Andrews/ в лидер на мъжката мода в България. Ето защо Andrews/ е обявена за топбранд на 2012/2013 година в българската класация на глобалната програма Superbrands.

Геометрия и безметежност в колекция Пролет-Лято 2014 на Andrews/

Геометрия и безметежност в колекция Пролет-Лято 2014 на Andrews/

Геометрия и безметежност в колекция Пролет-Лято 2014 на Andrews/

Мъжете, които се стремят към перфектен външен вид, могат винаги да разчитат на колекциите и услугите на Andrews/. Компанията е за всеки, който не прави компромис с личния си стил и иска да изглежда добре.

Andrews/ – дизайн, качество и лично отношение.