Статистика за 2011
от преброяването на Денил

Емил Арабаджиев

Статистика за 2011 от преброяването на Денил Обща:

От 40 коли на светофара в центъра на София – 10 са джипове, 13 са чисто нови малолитражки, другите са вехти модели над 10 години.

От 10 човека в банката, 6 внасят месечни вноски по кредит, 2 предоговарят кредит, 2 подават документи за потребителски кредит.

От 5 училища в идеалния център, нито едно не е реновирано основно през последните 20 години, от 4 детски градини нито една не е с поддържан двор, от 3 болници – нито една не изглежда европейски...

На всеки 10, завършили елитна гимназия, 7 заминават да учат в чужбина, 6 не се връщат.

От всеки 10, завършили университет, 5 не работят по специалността си, 2 са трайно безработни.

От 10 средностатистически човека в активна възраст, 8 смятат, че пари се правят само с измама, 9 - че правителството е виновно за социалния статус на населението.

Статистика за 2011 от преброяването на Денил В индустрията за мода и красота:

От 8 човека в асансьора на Тhe mall - 1 е с костюм , 2 с ризи , 7 с дънки и маратонки.От 4 жени във фризьорския салон, 1 е редовен посетител, 2 го посещават веднъж на 6 месеца, 1 - веднъж годишно. Всяка 3-та жена не си е сменяла чантата повече от 3 години. Всеки 4-ти не си купува парфюми и козметика. От 10 магазина по търговската ул. Граф Игнатиев, в 3 влизат по-малко от 10 човека дневно, в 5 влизат до 20 човека, в 2-та, в които е обявено намаление – над 100.

От 10 мениджъри на средно ниво, 2 си купуват нови дрехи всеки сезон, 6 - веднъж годишно, 2 - по-рядко. От 10 редовно пазаруващи, 8 предпочитат чужди марки.

Статистика за 2011 от преброяването на Денил

Данните не са от НСИ, а от непосредствени наблюдения. Прогнозата ни за 2012 е като тази на синоптиците – може да е облачно, може и да е слънчево. Вятърът на промяната обаче със сигурност ще дойде от талантливите и находчивите.

При нас вече задуха здраво.

Статистика за 2011 от преброяването на Денил Емил Арабаджиев заедно с брат си Младен Арабаджиев е собственик и създател на компанията Денил. Създава характера и философията на марката. Един от първите хора във фешън индустрията, който започна дискусия по темите на модата и създаде собствена медия – онлайн списание за мода на www.denyl.com