Елена Манева-Василев за участието на Маркам фешън в шоуто в казино Баден, Австрия
Елена Манева-Василев е представителят на русенската фирма Маркам в Австрия. Съвсем скоро фирмата представи свои облекла пред отбрана публика в казино Баден, Австрия.Как стана така, че русенската фирма Маркам бе поканена да участва в шоуто в казино Баден, Австрия?
Когато една марка иска да стане лейбъл, то тя трябва да бъде показвана пред публика, и то пред по-елитарна. Не е достатъчно само да се продава в бутиците.
Целта, моята и на фирма Маркам, е била точно тази елитарна публика. Затова и когато дойде поканата от хореографката на шоуто в казино Баден - Моника Мур не се поколебахме, а се подготвихме много добре.
А защо са ни поканили? Защото сме им интересни. Както и Николай Бузов - нашият дизайнер спомена, защото сме марка от Източна Европа, това за тях все още е интересно и сравнително недостатъчно познато. Какво точно се случи на шоуто?
Това беше едно събитие, това е точната дума според мен, което се случи в казино Баден. Събитието представляваше модно дефиле, но хореографката Моника Мур беше работила по посока на това то да изглежда като една програма, която се вписва в това, което наричаме казино - с отбрана публика и с елементи на шоу, което е подходящо за тази публика. Това не беше дефиле в класическия смисъл на думата, а наистина шоу. И най-откровено ние бяхме наречени сензацията на вечерта.
Интересът бе значителен. Имаше интервюта с дизайнера Николай Бузов – на присъстващите им беше интересно, че той освен дизайнер, е и художник. Беше им любопитна комбинацията между двете изкуства.
Искам да отбележа, че за шоуто имаше вход. Тоест не беше някакъв отворено събитие и тези всички хора бяха платили определена сума, за да влязат и по този начин бяха селектирани.
Действително доста елитна публика видя колекцията на Маркам Есен/Зима 2009/2010, четирите аутфит-а, дело на Ива Станчева – другият дизайнер на фирма Маркам. Част от аксесоарите пък бяха дело на Лусина Терзиян - младо момиче от Русе, на което фирмата съдейства за развитието й. Знаете ли, беше интересно, че сред публиката имаше хора с дрехи от тази колекция, която представяхме, защото тя вече е по магазините. Явно наистина много се е харесала на пазара в Австрия, а и на хореографката, тъй като тя, успоредно с шоуто, подготвяше и един конкурс за млади модели.
И за този конкурс, освен присъствието на Хайди Клум, можем да отбележим и факта, че водещите и някои от моделите бяха облечени с дрехи на Маркам. В крайна сметка акцентът в Баден бяха облеклата на Маркам - това е самата истина. А публиката беше възхитена. Как приемате тази оценка за облеклата с марка Маркам?
Както Николай Бузов отбеляза - в модата не може да направиш едно голямо нещо и после десет години да лежиш на тази слава. Нещата са много динамични, много променливи. Сложно е. Да, мисля, че това участие е атестация за фирмата. Има интерес към марката на този пазар и в този сегмент.
Вижте, аз от четири години съм представител на Маркам в Австрия. И както и управителят на фирмата Камен Обрешков подчерта по време на шоуто - нашето участие в казино Баден се дължи на комбинация от различни фактори и е една логична стъпка в развитието на марката на този пазар.
Не е необходимо да се изказваме с някакви суперлативи, това просто е част от ежедневието ни. Маркам прави мода и нашата работа е да я представяме пред публиката, защото само така марката става разпознаваема. Знаете ли, може би поканата за участието в шоуто в Баден се дължи и на факта, че и Николай Бузов, и Камен Обрешков, са западно ориентирани личности, нищо че живеят в България. И аз съм убедена, че ние имаме какво да покажем на света. И затова сега започваме подготовка за друго представяне на марката в Австрия. интервю Искра Пулин
сп. Седмицата, Русе
12.12.2009 20:53 - василена
Зашеметително! и самите нови шивачки казват същото като си видят на края на месеца ........
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви