Илия Сотиров: Рапър и иноватор в музикалния маркетинг
Илия Сотиров е рапър и иноватор в музикалния маркетинг. Той стартира с музикален маркетинг на недвижими имоти, а напоследък продължава със своята творческа дейност и създава музикални проекти за брандове. Илия се занимава и със съвети за взаимоотношенията между жени и мъже, като казва, че това е неговата най-голяма страст.
Наскоро Илия създаде кратък клип за Fashion.bg, в който е облечен с уникална персонализирана риза, създадена специално за него с негови снимки.
Линк към неговите профили: ТикТок: https://www.tiktok.com/@sotirovhd Инстаграм: https://www.instagram.com/sotirovhd/
Работиш по много различни проекти, какво ти допада най-много в работата ти?
Най-много ми допада да давам стойност чрез съвети за взаимоотношенията между хората, тъй като наблюденията ми са, че имаме нужда от повече информация и действие в тази насока.
Как реши да се занимаваш с музика?
Срещата ми с музиката беше още в детската градина, с едно дете измислихме рап песен с помоща на ръководителите, която представихме пред родителите.
По какъв повод създаде песента Такси?
Създадох песента "Taksi" за най-голямото състезание на Балканите и тя даде своя отзвук. Написах текста за ден, снимахме клип за още толкова и всичко стана страхотно.
Има ли интерес от брандовете към музикалния маркетинг? С какви брандове работиш?
В началото, когато създадох първата песен за недвижим имот в световен мащаб имаше голям интерес от всякакви брандове, но не всички се доближаваха до моя стил на живот, затова работех само с тези, които ми допадат.
Какви са дългосрочните ти цели?
Дългосрочните ми цели в професионален план са свързани изцяло с дейтинга и взаимоотношенията между партньорите в една връзка.
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви