Габриела Карчина: "Перманентният грим налага нова мода"

* Според талантливата гримьорка, микропигментацията спестява време и е много практична

* *  Сред клиентите ѝ са „Бони Ем“, Прешъс Уилсън, Диляна Попова, Жени Калканджиева и София Маринкова

Габриела Карчина е родена и израснала в гр. София. Завършила е средно специално образование – специалност „Туризъм“, след което завършва частния колеж „Евростандарт“ със специалност „Митническа и данъчна администрация“. Преди да започне да следва мечтата си, е работила в „Агенция митници“. Самата Габи се определя като „момиче, което е имало амбицията цял живот да работи върху себе си с цел усъвършенстване“. Нейната главна цел винаги е била да надгражда себе си и да преследва мечтите си. С перманентен грим се занимава от 2015 година. Работила е в Лондон, където е научила и практикувала нови похвати в бюти занаята. Изкарала е множество курсове за различни техники в областта на перманентния грим. „Винаги съм съумявала с хъс да постигам целите си. Гледам на себе си не само като на мечтател, но и като на създател!“, споделя експертът по перманентен грим.

ГАБРИЕЛА КАРЧИНА: „ПЕРМАНЕНТНИЯТ ГРИМ НАЛАГА НОВА МОДА“

  1. Как и защо избрахте да се занимавате с перманентен грим и микроблейдинг?
  • Първоначално започнах да се занимавам с грим, но реших, че трябва да разширя познанията си и да въведа нещо ново. Това се случи през 2015 година, когато микроблейдингът беше станал популярен като техника и като изкуство и затова реших да се насоча към него. Забелязах, че има много голям интерес към тази процедура и че хората бързо я възприемат. След известно време реших да въведа нови техники и похвати. Така започнах да се занимавам и с микропигментация, с очната линия, акварелните устни и Magic Shading веждите.

ГАБРИЕЛА КАРЧИНА: „ПЕРМАНЕНТНИЯТ ГРИМ НАЛАГА НОВА МОДА“

  1. Всъщност в какво е принципната разлика между класическия и перманентния грим?
  • Разликата е, че един красив бюти грим може да издържи максимум ден, докато бъде изтрит, а и невинаги е перфектен. Перманентният грим е инвестиция в себе си, която ако се раздели по месеци, не е чак толкова скъпа, а резултатите са красиви и трайни в продължение на години.
  1. Кои са основните предимства на микропигментацията и ако има недостатъци – кои са те?
  • Предимствата на микропигментацията са много. На първо място тя спестява много време, а при ставащото все по-натоварено всекидневие на хората е и много практична. Освен това не е възможно веждите или очите да бъдат различни, както и гримът да се развали. Важно е да се знае, че процедурата няма здравословен риск. Като недостатък може да се приеме времетраенето на такава процедура, тъй като тя може да трае около час и половина.

ГАБРИЕЛА КАРЧИНА: „ПЕРМАНЕНТНИЯТ ГРИМ НАЛАГА НОВА МОДА“

  1. Неотдавна спечелихте второ място в международен конкурс, организиран в Испания. Разкажете ни повече за това престижно състезание, което се проведе онлайн и за формулата на Вашия успех в него?
  • Нямах намерение да участвам в това състезание, тъй като скоро се бях върнала от международен турнир в Белград, но моята колежка в бранша – Стефка Лалова (тя е и лидер на отбора ни “Empire by Emsi Vatui”, с който всъщност в Испания се класирахме на отборно 1-во място), ме накара да се запиша. Тогава се замислих, че единственият начин да постигна успех е да не спирам да се развивам и, че това е голям шанс за мен. Предприех тази стъпка, а рискът, който поех си струваше усилията.

ГАБРИЕЛА КАРЧИНА: „ПЕРМАНЕНТНИЯТ ГРИМ НАЛАГА НОВА МОДА“

  1. Кои са учителите Ви в това визуално изкуство, в този толкова актуален занаят?
  • Най-много съм научила от Петя Колева, за което съм ѝ страшно благодарна. Освен моя треньорка, тя е международен съдия и преподавател на много високо ниво.

ГАБРИЕЛА КАРЧИНА: „ПЕРМАНЕНТНИЯТ ГРИМ НАЛАГА НОВА МОДА“

  1. Отминава ли вече модата на широките и рошави вежди при жените и ако да, коя е новата мода в това отношение?
  • Не мога да кажа, че е отминала модата на рошавите вежди, но е факт, че перманентният грим налага своя мода, тъй като има жени, които никога не биха могли да имат „рошави вежди“, защото те просто не растат и единствения им вариант е да ги нарисуват перманентно.
  1. До Вашите услуги прибягват и жени, и мъже. По какво си приличат и по какво се различават техните желания?
  • Мъжете обикновено искат някаква минимална корекция или подобрение, докато жените си правят процедура с цел промяна на визията и очакват да си тръгнат с една идея по-красиви.
  1. Какво Ви вдъхновява?
  • Най-много се вдъхновявам и стимулирам, разбира се, от доволните клиенти. Също така ме вдъхновява това, че мога да се развивам и да ставам все по-добра в работата си.
  1. Кои са най-големите предизвикателства, които Вашата работа Ви поднася?
  • Най-големите предизвикателства в работата ми са различните клиенти. Всеки клиент има индивидуално виждане и собствена представа относно процедурите. Трябва да постигна консенсус с всички тях, за останат доволни накрая.
  1. Какво мислите за развитието и перспективите на микроблейдинга в България?
  • Има много голяма база за развитие, тъй като перманентният грим постоянно еволюира. Непрекъснато излизат нови процедури. Може би микроблейдингът не е приет все още напълно от хората. Те трябва да разберат, че това е нормална процедура – както за жени, така и за мъже и, че няма нищо срамно да коригираш нещо по себе си, когато е необходимо.
  1. Кои известни личности са се възползвали от Вашите услуги?
  • От услугите ми са се възползвали личности като Райна Караянева, Диляна Попова, Жени Калканджиева, Латинка Петрова, групата „Бони Ем“, Прешъс Уилсън, София Маринкова, с чиито вежди спечелих 2-ро място в турнира “Pasion Flamenca Spain” и много други.

ГАБРИЕЛА КАРЧИНА: „ПЕРМАНЕНТНИЯТ ГРИМ НАЛАГА НОВА МОДА“

ГАБРИЕЛА КАРЧИНА: „ПЕРМАНЕНТНИЯТ ГРИМ НАЛАГА НОВА МОДА“

ГАБРИЕЛА КАРЧИНА: „ПЕРМАНЕНТНИЯТ ГРИМ НАЛАГА НОВА МОДА“

  1. Какви са най-важните съвети, които давате на своите клиенти?
  • Да не се страхуват да подобрят визията си, а напротив – всяка себеуважаваща се жена трябва да го прави.

ГАБРИЕЛА КАРЧИНА: „ПЕРМАНЕНТНИЯТ ГРИМ НАЛАГА НОВА МОДА“

  1. Кои са най-важните принципи и правила в този бизнес?
  • Те са като във всеки друг бизнес: винаги да уважаваш както клиентите, така и колегите си.

ГАБРИЕЛА КАРЧИНА: „ПЕРМАНЕНТНИЯТ ГРИМ НАЛАГА НОВА МОДА“

ГАБРИЕЛА КАРЧИНА: „ПЕРМАНЕНТНИЯТ ГРИМ НАЛАГА НОВА МОДА“

ГАБРИЕЛА КАРЧИНА: „ПЕРМАНЕНТНИЯТ ГРИМ НАЛАГА НОВА МОДА“

  1. Каква е според Вас гаранцията за успеха в личен и професионален план?
  • Постоянството – трябва да преследваш целта си без да спираш, друга гаранция няма.

ГАБРИЕЛА КАРЧИНА: „ПЕРМАНЕНТНИЯТ ГРИМ НАЛАГА НОВА МОДА“

  1. Как прекарвате свободното си време?
  • През свободното си време се отдавам на детето си, тъй като за съжаление не ни остава много време, в което да сме заедно.
  1. Какво Ви предстои в професионален план до края на 2023 г.?
  • В края на месец юли ми предстои „Мастър клас“ в Пловдив, а до дни очаквам резултати от онлайн турнир, който се проведе в Манама, Бахрейн. Есента ми предстои пътуване до Лондон, тъй като и там имам клиенти.

ГАБРИЕЛА КАРЧИНА: „ПЕРМАНЕНТНИЯТ ГРИМ НАЛАГА НОВА МОДА“

Интервюто взе Хелена Тодорова

Снимки:
1. – 3. Експертът по перманентен грим Габриела Карчина.
4. Габриела Карчина с купата и с двата сертификата от международния турнир “Pasion Flamenca Spain”.
5. Габриела Карчина със сертификат от „Мастър клас“, проведен в гр. Пловдив и воден от Sviatoslav Otchenash, основател на Академията “Sviato Academy”, който оценява българките сред топ 3 в цял свят.
6. Актрисата и модел Диляна Попова гримирана от Габриела Карчина за филма „Аферата Пикасо".
7. Певицата Тита гримирана от Габриела Карчина за филма „Аферата Пикасо".
8. Габриела Карчина с една от своите клиентки – певицата Прешъс Уилсън (бек вокалистка на група “Eruption”).
9. Габриела Карчина със своите клиенти от група „Бони Ем“.
10. – 12. Клиенти на Габриела Карчина.
13. Снимките на младата актриса София Маринкова, с които Габриела Карчина е спечелила 2-ро място в категория „Пудра вежди“.
Фото: © Личен архив на Габриела Карчина
14. Габриела Карчина по време на разговор с проф. Любомир Стойков - председател на Академията за мода.
Фото: © Алма комуникация