Auroboros представи първата цифрова колекция конфекция
Базираният в Лондон моден лейбъл Auroboros представи първата си цифрова колекция конфекция по време на Лондонската седмица на модата в партньорство с Института за дигитална мода.
Представен като част от инициативата DiscoveryLab на Британския съвет за мода, Auroboros презентира вдъхновена от природата колекция от 14 части, визуализирани върху физически модели и оформени чрез видео от Сита Абелан – първия дигитален стилист на Auroboros.
Встъпителната колекция ‘Biomimicry’ съчетава природата с технологията, за да „облече бъдещето и да създаде вашата научно-фантастична илюзия“, обяснява модният лейбъл. Вдъхновявайки се от митологични растения, научнофантастични филми и лични разкази, колекцията е повлияна от опита на 21-ви век, създавайки нова културна идентичност, изградена за виртуална реалност като част от плана за изграждане на дигитален гардероб за „всички случаи“.
Паула Селло, творчески директор и съосновател на Auroboros, казва в изявление: „Цифровата колекция на Auroboros, особено колекцията „Biomimicry“, наистина отразява научния и технологичния напредък на 21-ви век, който се отнася до културата както в личен аспект, така и в универсален.
„Ние не просто използваме технологията за демонстриране на физически дрехи, а като средство за неограничени нови възможности на виртуалния и физическия свят. Отдалечавайки се от цикличното повтаряне на тенденциите от миналото, къщата Auroboros е новаторска промяна в модната индустрия и това, което може да се носи на тялото. Представяне на фантастична илюзия, в която всеки да се потопи."
Дигиталната колекция ‘Biomimicry’ изследва също така устойчиви иновации и дигитална виртуозност в света на луксозната мода, добавят дизайнерите, като пълната колекция е достъпна за закупуване от официалния уебсайт на Auroboros и за ограничен период от време само на DressX.
Един от акцентите от чисто дигиталната колекция е роклята „Venus Trap“ със своите сложни детайли, която беше достъпна за изпробване от клиентите чрез Snapchat след шоуто чрез сканиране на QR кодове, създадени от Института за дигитална мода, намиращи се на билбордове и афиши навсякъде в Лондон.
Коментирайки сътрудничеството си с Auroboros, Leanne Elliott Young, главен изпълнителен директор и съосновател в Института за дигитална мода, каза: „Ние искахме да разширим колекцията и да започнем дискусия, която като сянка да обхваща дигиталната мода и седмиците на модата. Как всъщност тя стига до потребителя и се превръща в реалност в реалния живот? Ефективно как можем да преминем от „представяне“ към „носене“? „Реалността x Нереалност“ е тук. Това е първо за Лондонската седмица на модата по толкова много начини."
Auroboros е модна къща, обединяваща науката и технологиите с физическата висша мода и изцяло цифрова конфекция и понастоящем прави дизайн към фондация Sarabande – благотворителната фондация, създадена от покойния Лий Александър Маккуин.
Алиса Аулбекова, творчески директор и съосновател на Auroboros, добави: „Като премахнахме „границите“ и „насоките“ на модата, имахме такава свобода да изградим целия свят на Auroboros, който също отразява днешното общество и потенциално представя решение за много от модните индустрии, имащи спад в неустойчивото производство и липса на иновации.
„Сега променяме историята на бъдещето и го правим многообещаващо и утопично с нашите освободени дизайни и концепции, особено с „Biomimicry“, където приканваме да изследваме природата чрез технологии и да се свържем отново със собствената си креативност при нулеви разходи за материални загуби.“
Снимки: Модели на Auroboros
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви