Тенденции при козметиката за 2018
През 2018 година един от най-модерните дизайнерски аксесоари на дамата може да бъде нейното... червило. То ще бъде елемент на стила и всяка изискана представителка на нежния пол ще може с гордост да постави до смартфона си червило с опаковка, вдъхновена от скъпоценните камъни и разработена от една от най-актуалните парижки дизайнерски къщи Balmain.
Пролетта ще бъде и сезонът на неустоимите 3D целувки. В козметичните чантички на дамите ще попадат все повече специални гримове за устни с холограмен и хром ефект, които чрез триизмерен обем ще придават неустоима изкусителност.
Сред другите интересни и нови тенденции в грижата за лицето са почистването на грима с черна мицеларна вода и навлизането на специални маски за устни. Хит сред младите ще са скрабовете със захар, които осигуряват дълбоко и нежно почистване.
Красотата и стилът на модните подиуми навлизат в ежедневието на дамите благодарение на партньорството на L’Oreal и една от най-хитовите и набиращи все по-голяма популярност сред младите хора модни къщи – Balmain Paris. Резултатът на това партньорство е лимитирана серия от червила в опаковка, вдъхновена от скъпоценните камъни.
Така червилото вече не е само грим за устни, а моден аксесоар, с който всяка дама ще заблести и ще изпъкне. Разбира се, тези червила са и невероятно качествени. Докато Balmain са разработили атрактивна опаковка, експертите на L’Oreal са предложили формула с чисти наситени пигменти и масло от камелия. Така всяка дама ще има в чантичката си червило с наситени пигменти за богат цвят и невероятен хидратиращ завършек.
Тази пролет ще е сезонът на неустоимите обемни устни, постигнати с триизмерен грим - холограмни моливи и течен гланц с хром завършек. Дамите ще могат да открият такива продукти от собствената марка на dm trend IT UP. Добре е те да се използват заедно, тъй като моливът е специално разработен да даде полупрозрачен завършек със светло отразяващи пигменти и холограмен ефект. Така се постига оптично по-голям обем на устните и сияен блясък. От друга страна гланцът с неговия хром завършек придава неустоим вид, а и подхранва, тъй като е с арганово масло. Дамите ще могат да избират между нежните аромати на ванилия, кокос и карамел. Марката trend IT UP е вдъхновена от международните тенденции за мода и красота и е достъпна единствено в магазините на dm. С нея всяка дама може лесно да подчертае собствената си красота, без да се подчинява на зададените норми за красота.
Не само устните, но и ноктите и лицето, ще са подвластни на тенденцията за повече обем и блясък. При ноктите това ще се постига с лакове с холограмен ефект и перлен завършек. Така господата ще бъдат опиянени от невероятните ефекти, които всяка дама ще може да демонстрира върху ръцете си.
Холограмните ефекти ще навлизат все повече и при основата на грима за лице. През месец март в магазините на dm ще може да се открие основа в нежен розов цвят с копринено мек завършек за перфектен тен от собствения бранд на компанията trend IT UP. Тя е подходяща нанасяне както на цялото лице, така и само за акценти.
Един от иновативните и интересни продукти при почистването на лицето е черната мицеларна вода с активен въглен. Тя е от собствената марка на dm Balea и разработена за отстраняване дори и на тежък грим без да се налага търкане или използване на голямо количество. Текстурата ѝ се доближава до тази на геловете за почистване, но в същото време запазва най-добрите характеристики на мицеларните води и не изсушава кожата.
От Nivea също ще предложат черна мицеларна вода за почистване на многослоен и дълготраен грим и на спирала. Тя е с по-висока концентрация на почистващи съставки като основната е екстракт от черен чай. Очаква се този продукт да е наличен в магазините на dm от месец април.
При грижата за лицето иновации ще предложат и от L’Oreal. Това са скраб продукти със захари, насочени предимно към по-младите дами. Те са с гелообразна структура и съдържат 3 вида фини захари и семена от киви, които нежно почистват лицето и устните. Допълнителен ефект е свиването на порите и така се предотвратява появата на черни точки.
Голям хит ще са и специалните маски за устни от собствената марка на dm Balea. Те съдържат био целулоза и хиалуронова киселина, които придават незабавно мекота и хидратират устните. Специалистите на dm споделят и един трик за неустоим шок от свежест – съхранявайте маската в хладилника и я ползвайте докато е още студена.
Супер гореща тенденция не само при грима, но и при лайфстайла като цяло е все по-широкото навлизане на натурални продукти. Непрекъснато расте броят на хората, които използват козметика от природни съставки.
За да отговори на този стремеж, dm ще предложи новата си гореща серия сертифицирана натурална козметика alverde naturschoen. Тя използва доказаната ефективност на зехтина, за да предложи на дамите безкомпромисна защита на кожата от вредните влияния на околната и да я запази млада и свежа. Продуктите от тази серия, които вече са достъпни и в България, са олио за лице, околоочен крем, дневен крем и почистващо мляко.
В сегмента на натуралната козметика най-търсени са продуктите от собствените марки на dm. Това се дължи на отличното съотношение цена-качество. Част от тях са в ниския, но основно са в средния ценови клас, като в същото време качеството им е много високо. То се следи в Германия от независими сертификационни институти, които редовно тестват продуктите, които се произвеждат съгласно най-модерните технически стандарти, възможно най-щадящо околната среда и не се тестват върху животни.
В категория „Грижа за тялото“ се очаква да бъдат супер популярни и новите натурални масла за тяло „Wooden Spoon” с аромат на какао и ванилия. Тези продукти са 100% органични и съчетават сурови и необработени масла с безценни билкови екстракти, които не само променят цялостното усещане на тялото и лицето, но и ефективно помагат за поддържането на здрава, млада и неустоимо нежна кожа.
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви