Този сезон French Connection ни пренася в света на магията
  Новата  колекция на световноизвестния британски  лейбъл вече е в 
Sofia  Ring Mall
 
Бритaнският  бранд  French  Connection официално  стъпи и у нас със своя представителен  магазин, който се намира на ниво 2 в Sofia  Ring Mall. ZBS е  компанията, която ексклузивно представлява  модният лейбъл в България. 
  
 
French  Connection открай  време e пословичен с провокативните си  рекламни кампании, а най-новата сред  тях, която носи името "Never miss a trick",  също не прави изключение от правилото.  В нейното сътворяване са замесени  известният шотландски фотограф Rankin,  английският уличен илюзионист Troy Von  Scheibner и датският модел и бивша балерина  Camilla Christensen. Всички те се включват в  своеобразно магично модно шоу с реквизит  от тестета карти, кристални топки,  цилиндри и дори истински зайци и гълъби,  за да ни представят по един нестандартен  начин новата колекция на French  Connection за сезон Есен/Зима 2014/15.
От French Connection не за първи път избират да работят с Rankin, а последната им колаборация за пореден път доказва, че този тандем функционира повече от успешно. Тук всякакви трикове и ловки фокуси са позволени в името на най-актуалните тенденции, пресъздадени от Troy Von Scheibner и Camilla Christensen, която в случая се справя великолепно в ролята на негова асистентка.
 
  French Connection (позната също като FCUK) ще предложи и този  сезон дамски  и мъжки облекла и аксесоари според  последните световни модни тенденции.  Колекциите й обхващат, както ежедневни  и спортно-елегантни модели,  така и облекла  за специални случаи и коктейли.

 
Тази зима French  Connection залагат на съчетания от изчистени  неутрални цветове като  бяло, черно и сиво в балансирана комбинация с пастелни  цветове и ярки мотиви.  
За дамите брандът отделя специално внимание на кръста и ханша като подчертава извивките на женското тяло. Панталоните са вталени, а предпочитаните цветове са "ледено" синьо и зеленото. Деликатни порцеланови щампи, вдъхновени от руския разкош, са акцента в колекцията. Марката за пореден път не изневерява на стила си и този сезон голяма част от роклите и вечерните тоалети са богато покрити с пайети.

  
 
При  мъжете колекцията на French Connection залага на класическия британски стил.  Костюмите от туийд, намазаните с "восък"  якета, плетените пуловери и жилетки ще  са истински хит при господата. Актуалните  цветове са морско синьо, кафяво и жълто.  Завръщат се на модния подиум и класическите  бомбър якета, с което дизайнерите правят  едно намигване към модата от 90-те години. 
  
  
    
Позната също като FCUK, French Connection е модна марка, основана през 1972 г. и базирана в Лондон, Великобритания. Марката предлага дамски и мъжки облекла и аксесоари според последните световни модни тенденции. Колекциите на French Connection обхващат, както ежедневни и спортно-елегантни модели, така и облекла за специални случаи и коктейли. French Connection е предпочитана марка от редица световноизвестни звезди, сред които Кейт Мидълтън, Анджелина Джоли ("Мистър и мисис Смит"), Нина Добрев ("Дневниците на вампира"), Джесика Алба ("Sin City"). Тя се продава в стотици магазини по целия свят, включително САЩ, Австралия, Близкия Изток и над 15 държави в Европа.
  

























Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви