Колекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо Армани

Представяме колекция есен-зима 2009/2010 на дизайнера Джорджо Армани – едно от най-известните имена в света на модата. Неговото виждане за мода и стил се счита за уникално.

"Според английския моден критик и историк професор Колин Макдауъл, италианският дизайнер е велик представител на минимализма в елегантността в края на ХХ век и отстоява тенденции, коренно различни от тенденциите на творци от рода на Вивиън Уестууд. Джорджо Армани има за централен творчески принцип фините и скъпи материи – кашмир, вълна и коприна и смята, че хубавите дрехи не може да не са скъпи. Генерално в своето дизайнерско творчество той отстоява идеята за елегантност и красота, основани върху мъжката модна линия. Тъкмо за това творецът реализира в изкуството си принципът за маскулинистичното начало в дамската мода и чрез деконструкцията на мъжкия костюм еманципира женския стил, задоволявайки потребностите на нежния пол от адекватна и реалистична мода", пише Fashion Lifestyle Magazine.

Колекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо АрманиКолекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо Армани

Колекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо АрманиКолекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо Армани

Ключът към успеха му – отсътствие на единен стил в дрехите. В допълнение към основната колекция Джорджо Армани предлага на своите последователи още седем допълнителни. Под марка Армани принадлежат дамски, мъжки и детски облекла, обувки , чанти, часовници, очила, ювелирни изделия, парфюми и козметика, мебели и даже просто продукти за дома.

Колекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо АрманиКолекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо Армани

Колекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо АрманиКолекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо Армани

Компания Giorgio Armani S.p.A. започва съществуването си през юли 1975 година. Джорджо Армани е не само президент, но и едноличен притежател на всички акции на корпорацията. През същата година е представена първата му колекция. Впечатляващо изглеждат даже цифрите, отразяващи обема на тази структура. Сега се състои от 13 фабрики с почти пет хиляди сътрудници, 311 индивидуални търговски точки от различен мащаб, които са разпръснати в 37 страни по света. Те се явяват лидери в сферата на модните луксозни продукти.

Колекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо АрманиКолекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо Армани

Колекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо АрманиКолекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо Армани

Що се касае до тази колекция, то по мое виждане, е превъзходна. Мисля, че ще се съгласите с мен. Въпреки изобилието на тъмните оттенъци, които трябва да бъдат интегрирани в колекциите за този сезон, черно-белите рокли, присъствието на нежно маслинено и тъмно синьо добавят нотки на свежест. Впрочем, защо да предавам думи, затова което трябва да видите и почувствате? Вижте и се насладете...

Колекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо АрманиКолекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо Армани

Колекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо АрманиКолекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо Армани

Колекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо АрманиКолекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо Армани

Колекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо АрманиКолекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо Армани

Колекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо АрманиКолекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо Армани

Колекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо АрманиКолекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо Армани

Колекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо АрманиКолекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо Армани

Колекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо АрманиКолекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо Армани

Колекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо АрманиКолекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо Армани

Колекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо АрманиКолекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо Армани

Колекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо АрманиКолекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо Армани

Колекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо АрманиКолекция eсен-зима 2009-2010 Джорджо Армани

Източник: fashiony.ru