Fashion Days отчита забележителен ръст на мобилните продажби

Fashion Days отчита забележителен ръст на мобилните продажбиFashion Days отчита забележителен ръст, който се дължи от една страна на динамичното развитие на онлайн търговията, а от друга страна е резултат от успешна дългосрочна стратегия, твърдят от компанията. Най-новата стъпка от реализацията на тази стратегия е съществена промяна на бизнес модела.

Fashion Days се разраства от онлайн клуб за пазаруване с ограничени във времето кампании до онлайн магазин с голямо разнообразие от над 500 000 продукта и повече от 1000 марки. Този стратегически ход се доказва като успешен, открива още перспективи за развитие и за 6 месеца вече дава обещаващи резултати: значително увеличение на продуктовото разнообразие, намаляване на времето за доставка и на процента отказани или върнати продукти.

За последните пет години Fashion Days се утвърждава като лидер в онлайн търговията с модни продукти в Централна и Източна Европа с впечатляваща база от над 6 000 000 потребители и със забележителни финансови и оперативни резултати. Приходите на компанията нарастват средно с 2,5 пъти за последните три години. Едновременно с това средният срок за доставка намалява от 30 дни през 2010 г. до 5 дни през септември 2014 година.

В перспектива, основен фокус в стратегията на Fashion Days ще бъде развитието и подобряването на възможностите за пазаруване през мобилни устройства. Напредъкът до този момент е доста впечатляващ: делът на мобилните продажби на компанията нараства от 5% през 2012 г. до 31% за септември 2014 г. Тези числа изпреварват темповете на растеж в сектора, където значението им за електронната търговия се увеличава непрекъснато. Ръстът в използването на мобилни устройства за онлайн пазаруване и електронни разплащания през 2014 г. се потвърждава и от последния E-commerce Europe Report, според който търговците, приложили стратегията „mobile first” (“първо за мобилни устройства“) при поръчка и плащане, отчитат много по-високи нива на успеваемост.

„Гордеем се с постигнатото. През първите пет години отчитаме тенденция на възход. Установихме стабилни взаимоотношения с представителствата на топ модни марки и станахме техни предпочитани партньори, което е ключово предимство. Освен това притежаваме професионализъм, гъвкавост, капацитет и добър екип, така че да продължаваме да развиваме бизнеса. Сега е време да адаптираме и усъвършенстваме стратегията си, за да бъдем още по-близо до променящите се изисквания на потребителите. Със сигурност обаче ще запазим отдадеността си към оперативно съвършенство и страстта си към модата и стила.“ – отбеляза Маркус Окмус, Главен изпълнителен директор на Fashion Days.

Швейцарската компания ще отпразнува петата си годишнина със специална кампания за своите клиенти и служители под името #hiFIVE. Във всички страни, където присъства Fashion Days, в началото на ноември ще стартира онлайн платформа за споделяне на #hiFIVE моменти (тематични снимки). Участниците могат да очакват много изненади, а кампанията в България ще бъде подкрепена и от някои от най-обичаните известни личности.

Пазарувайте във Fashion Days

Fashion Days отчита забележителен ръст на мобилните продажби