Нов сайт обединява офертите от най-популярните онлайн магазини

Все по-често българите търсят дизайнерски стоки и утвърдили се марки на пазара. Най-често Интернет потребителите пазаруват дрехи и спортни стоки. Онлайн пазаруването е предпочитано, заради многобройните и значителни намаления.

За сравнение, ако в магазин на дадена марка продуктът струва 150 лв, в Интернет е възможно да се намери с намаление от 50% до 70%, което значително се отразява на бюджета.

Наблюдава се повишен интерес към аутлетните онлайн магазини (така наречените затворени клубове за намалени стоки). Там могат да бъдат намерени стоки на едни от най-известните дизайнери и марки в света. Такива са: fashiondays.bg, secretzone.bg, fashionsupreme.co.uk, trendo.bg, goldensales.bg, stilago.bg, vivre.bg.

Нов сайт обединява офертите от най-популярните онлайн магазини

От скоро е онлайн първият фешън агрегатор - fashiondeals.bg, който обединява всички оферти на гореизброените магазини за улеснение на крайния потребител, който не е нужно да обикаля и сравнява във всички сайтове. Някои от марките предлагани в сайта са: 29Desires, Beverly Hills Polo Club, Big Star, Calvin Klein, Chicco, Converse, Diesel, Gaudi, Giorgio Di Mare, Jean Paul Gaultier, Kenzo, Meltinpot, Mustang, Peterhof, Puma, Nike, Ray Ban, Sparco и много други.

Над 680 хиляди българи са пазарували онлайн стоки и услуги през 2013 година, сочат данни на националната статистика. Броят им в сравнение с миналата година се е увеличил значително /с 2,9 процентни пункта/, докато за 2012 г. е имало реализирани около 520 хиляди онлайн покупки.

Все повече и повече потребителите сменят каналите при пазаруване на модни стоки и използват интернет страниците като виртуален прозорец за пазаруване.

Тъй като онлайн не може да бъде точен аналог на всичко, свързано с опита с пазаруването в магазини, марките тряба да предоставят особености, които подпомагат вземането на решения.

Статистиките показват значението на ефективните филтри на модните сайтове, което дава възможност на потребителите да стеснят своя избор на продукти, като 55% твърдят, че възможността за филтиране по размер и цвят ги подтикват повече към пазаруване.
При запитване кои са водещите критерии за предпочитане на онлайн покупка онлайн около 60% от анкетираните посочват, че това е възможността да филтрират продуктите по основни характеристики като цена, размер и цвят. Специално внимание се отделя и на изображенията на продуктите. Когато снимките са висококачествени, вероятността за покупка нараства с до 50%, а когато се добави и опцията за завъртане на артикулите на 360 градуса, това повишава потребителския интерес сред 46% от анкетираните, по данни на newtrend.bg.

Пазаруването в интернет на дрехи, обувки и аксесоари все повече навлиза в ежедневието на българите със своите неоспорими предимства – бързина, удобство, богат избор и изгодни цени.
За последната година по официални данни на НСИ стойността на продажбите по интернет или други мрежи е нараснала до 4 409 млн. лв. спрямо 4 205 млн. лв. през 2012 г. Темповете на ръст намаляват, което отново показва, че капацитетът на онлайн пазара започва да се запълва.
Продажбите обаче се очаква да продължат да нарастват – като дял от онлайн продажбите въобще и като брой поръчки.