Любов и омраза за палтото

Дамско палтоНе обичаме зимата по различни причини: защото е студена, защото е мрачна, снегът се хлъзга...Някои обаче я мразят не заради климатичните условия, а заради зимните си палта и якета. Зимната връхна дреха наистина може да ни лиши от достойнство, да ни сложи няколко кила отгоре (и буквално и преносно), да ни направи да изглеждаме като паралелепипед, като кашон или като варел. Или поне така беше в миналото, когато „топло” непременно означаваше дебело и безформено.

Как се трансформира топлото през сезон зима 2010: като начало платовете са свръхтехнологични – леки, меки и приятни на допир, те вършат работата на няколко ката вълнени одеала. Импрегнирани срещу дъжд и вятър, дават свобода на тялото да си диша на воля, без да мръзне и без да се запотява. С две думи: идеален комфорт.

Мъжко палто Моделите са прибрани, което не означава, че отдолу не можете да облечете две жилетки и пуловер. Тайната е в добрата кройка, която въпреки вталения силует, дава свобода на движението. А сега да си дойдем на думата – външният вид. Някой беше казал, че жената е истинска жена само в рокля. Авторът на тази максима просто не е виждал новите зимни палта. Моделите са повече от разнообразни. Абсолютен хит са палтата от почти безплътната заешка кожа – нежна и мека като пух.

Моделите от кадифена агнешка кожа нежно подчертават силуета и падат тежко край бедрата. Гарнирани с богата кожа с дълъг косъм те звучат луксозно. По-нестандартна е идеята за наподобяване на характерния релеф на пухенката с фина гланцирана кожа.

Сред мъжките модели има истински шедьоври. Най-интересни са съчетанията на плат с кожа, най-шик – вталеното пардесю с военна кройка, пагони и висока яка. Истински любимец е якето от черна кожа на пони – оригинално, секси и незабравимо.

Това е външният вид на адвоката, силуетът на дендито, имиджът на бизнесмена. С две думи – на успелия мъж.

Топлото е красиво. А зима само с едно палто си е нещастие.

Емил Арабаджиев Емил Арабаджиев заедно с брат си Младен Арабаджиев е собственик и създател на компанията Денил. Създава характера и философията на марката. Един от първите хора във фешън индустрията, който започна дискусия по темите на модата и създаде собствена медия – онлайн списание за мода на www.denyl.com