CND представи световната революцията в маникюра Shellac

* Салоните от веригата Vogue Vision са първият ексклузивен партньор на Shellac у нас, стана ясно по време на премиерата в столичния хотел Шератон


Интеркозметика, изключителен представител за България и Македония на марката CND (Creative Nail Design), представи официално на българския пазар Shellac - продукт, който предизвика истинска революция в индустрията. Shellac е първия хибриден цвят, разработван повече от пет години в лабораториите на марката и без аналог на световния пазар. Истинска иновация без износване и напукване на покритието, с гарантирана дълготрайност.

Shellac съчетава най-доброто от лака за нокти и гела, за да създаде хибрид за наситен, блестящ цвят, който се нанася лесно и издържа 14 дни без дефекти. Shellac се третира под UV лампа и времето за съхнене е практически нулево. Продуктът е тънък и гъвкав като лак и това придава естествен вид на ноктите като в същото време ги защитава ефективно. Част от революционния модел при Shellac се крие и в начина, по който покритието се сваля - нежно и бързо, без пилене и вредни влияния върху ноктите. Обвивките за премахване на Shellac включват нежна подложка от памук, която предпазва пръстите и кожата от ацетона като пази фокуса на въздействието върху нокъта.

Shellac

„Специалната UV³ формула на Shellac комбинира силата на гела с красотата на лака за нокти, нещо, което не може да предложи нито един друг продукт в света.”- коментира съоснователя на CND и икона в бюти индустрията Джен Арнолд- «Тази уникална формула се нанася технологично като лак. В същото време съдържа мономери, които осигуряват трайността и вида на гел, а полимерите позволяват лесно и нежно отстраняване буквално за минути.”

Тайната на Shellac е в намиращата се в процес на патентоване формула на разтворителите, мономерите и полимерите. Точно солидната научна основа е това, което прави продукта толкова атрактивен - нанася се като лак, траен е като гел и се сваля за минути. В допълнение на това Shellac е хипоалергичен и не съдържа формоалдехид, толуол или DBP. Професионалистите, участвали в тестването на продукта, заявяват открито – това е уникален за пазара продукт, който не може да бъде сравняван с нищо друго. Shellac е достъпен в 12 от най-популярни цветови гами на CND.

„Забравете всички проблеми с ноктите и кажете „здравей” на първия хибриден цвят Shellac. CND е компания, която разработва повече от 30 години иновативни продукти в сферата на професионалния маникюр и педикюр и това е поредното доказателство за умението на марката да променя индустрията с въображение и научни аргументи.”, каза Росица Владовска, управител на Интеркозметика – официален представител за България и Македония на марката CND (Creative Nail Design). „Shellac се предлага към момента ексклузивно в салони Vogue Vision, но от 1 май продуктът ще бъде достъпен за цялата страна в селектираната мрежа от партньори на Интеркозметика.”

Shellac

Shellac

„Щастливи сме, че в салоните от веригата Vogue Vision имахме възможност първи в България да тестваме и предложим на нашите клиенти Shellac. Това несъмнено е революционен продукт, който се вписва изцяло във философията на нашата верига да отправя ексклузивни предложения, съгласно световните тенденции в индустрията за красота.”, коментира от своя страна Митко Дамов, собственик на франчайзинговата верига салони Vogue Vision.

Shellac

Shellac

Shellac

Снимки:
1. Демонстрация Shellac.
2. Росица Владовска, управител на Интеркозметика – официален представител за България и Македония на марката CND (Creative Nail Design).
3. Брифинг с медиите.
4. Митко Дамов, топ коафьор и собственик на франчайзинговата верига салони Vogue Vision и Росица Владовска, управител на Интеркозметика – официален представител за България и Македония на марката CND (Creative Nail Design).
5. Биляна Петринска, актриса и посланик на La Biosthetique Paris за България и Нина Вълева, сертифицираният Education Ambassador към CND.
6. Биляна Петринска, актриса и посланик на La Biosthetique Paris за България.