Новото Renault Megane вдъхнови колекция от прически висша мода

Топ коафьорът Васил Михайлов, артистичен директор на фризьорска академия Stephan, представи на сцена уникална колекция от haute couture прически за Renault по време на премиерата на новите автомобили на марката в България

София, 22 април 2008 - Прическата и автомобилът са новите стилни градски бижута. Това доказа официалната премиера на Renault Megane Hatch и Renault Megane Coupe в България на елегантно шоу-ревю в столичната Рейнбоу плаза. Артистичният екип на френската фризьорска академия Stephan символично потвърди мотото на новите автомобили - „Време за промяна”, като представи на сцена уникален метод на подстригване и само за няколко минути на живо показа последните тенденции в прическите, които ще властват в градската мода през есента на 2009 година. Очаквано в следващите няколко месеца цветовете в косите ще бъдат доминирани от новия Megane, а формата и обема на прическите ще следва артистичния модел на една от най-запомнящите се автомобилни премиери за годината - елегантната линия и стилен секси дизайн.

„Новото Renault Megane символизира голямото завръщане на Renault в един пазарен сегмент, който е специфичен, но винаги печеливш – този на неустоимо привлекателните автомобили!”, коментира Бернар Нувиал, Изпълнителен директор на Рено Нисан България. „За нас бе добра идея да потърсим аналогия с ежедневния комфорт, стил и елегантност на прическата - това, което по естествен начин ни кара да се чувстваме привлекателни.”

Новото Renault Megane – във версии Hatch и Coupe, показани на сцената в Рейнбоу плаза, отбелязват началото на обновяването на моделите на Renault в най-важния пазарен сегмент. Представителите на семейството на новия Megane се отличават със забележителни възможности на пътя, изключителен комфорт, практично организирано пространство около водача плюс богато оборудване и много екстри.

Силните страни на новия Megane Hatch са привлекателните му черти и сигурността, която дава на пътя, а при новия Megane Coupe акцентът е поставен върху удоволствието от шофирането и динамичните качества на автомобила. Така ще бъдат удовлетворени желанията на клиентите, които търсят динамични качества, отговарящи на агресивната красота на дизайна на автомобила, но и в същото време получават автомобил, който е надежден и сигурен в ежедневието.

За първи път в България артистичният директор на академия Stephan Васил Михайлов показа и комерсиална колекция от прически висша мода, специално създадена за новото Renault Megane. С подчерка на истински моден дизайнер водещият коафьор представи колекция, вдъхновена от артистичната елегантност на Renault и претворена в косите с въображение, аксесоари и форми, напомнящи за неустоимата привлекателност на френските автомобили. Благодарение на партньорството с Френския културен институт в София колекцията може да бъде видяна от всички през май на витрините на сградата на института на ул. „Дякон Игнатий” 2, близо до площад Славейков в София.

„Тази колекция е моя начин да изразя вдъхновението си от новото Renault Megane.”, сподели Васил Михайлов, артистичен директор на фризьорска академия Stephan. “Няма да крия, че съм истински привърженик на Renault години наред и благодарение на уникалната концепция на тази премиера имах възможност да изразя творчески усещането си за елегантния подчерк на автомобилите с тази марка.”

За да видят официално за първи път в България новите модели Megane, в Рейнбоу Плаза се събраха водещи мениджъри на български и чуждестранни фирми, хора от артистичния и културен елит на България, клиенти и приятели на Renault у нас.

Сред официалните партньори на събитието бе и бутиковия Вино и SPA хотел „TODOROFF”.